اپلیکیشن "Ghostbot " ارتباط فرد مزاحم و کاربر را قطع می‌کند و در صورت ارسال پیام از طرف شخص مزاحم، پیام خشک و سردی به صورت خودکار از طرف ربات برای وی ارسال می‌شود تا او برای همیشه برود.

 اپلیکیشنی برای خلاص شدن از مزاحمان شبکه های اجتماعی
به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رد کردن افراد مزاحم در شبکه های اجتماعی ‌همیشه آنلاین، مجازی و سمج یکی از دغدغه های مهم کاربران بوده است به همین خاطر  اخیراً اپلیکیشنی ساخته‌شده است که افراد سمج و مزاحم را سریع و بدون هیچ دردسری رد می‌کند.
Ghostbot یا ربات شبح، قابلیت شناسایی و تشخیص دریافت پیام‌ها را از طرف شخصی که کاربر به عنوان "شبح” به این اپلیکیشن معرفی کرده دارد. کافی است شماره و یا آی دی فرد مزاحم به این ربات داده شود. 
این ربات ارتباط فرد مزاحم و کاربر را قطع می‌کند و در صورت ارسال پیام از طرف شخص مزاحم، پیام خشک و سردی به صورت خودکار از طرف ربات برای وی ارسال می‌شود. حتی اگر فرد مزاحم باز هم پیام ارسال کند ربات دوباره جواب سرد و خشکی برای او می‌فرستد و این کار تا زمان ارسال پیام از جانب فرد مزاحم ادامه می‌یابد.
مثلا فرد مزاحم درخواست ملاقات می‌کند و ربات در جواب او می‌گوید: نه! یا مثلا فعلا وقت ندارم یا حتی مثلا برای فرد مزاحم پیام می‌فرستد که عذرخواهی می‌کنم ولی الان می‌خواهم برای خودم پیتزا درست کنم و تنها باشم. و این پاسخ‌های سرد تا زمانی که فرد مزاحم پیام بدهد ادامه دارد.
شاید سوالی که پیش بیاید این است که به جای استفاده از این ربات یا اپلیکیشن، کاربر می‌تواند به راحتی فرد مزاحم را بلاک کند. درسته اما بلاک کردن فرد شاید از نظر احترام و شان اجتماعی کار درست و محترمانه‌ای نباشد. در واقع با استفاده از این اپلیکیشن نه تنها می‌توان از شر پیام‌های مزاحم خلاص شد بلکه روش محترمانه‌ای است برای دست به سر کردن افراد سمج و مزاحم. این ربات بدون هر گونه توهین و بی‌احترامی به فرد مزاحم، مانع رسیدن پیام‌های او به کاربر می‌شود. اپلیکیشن Ghostbot توسط ویل کارتر، یکی از کارکنان آزمایشگاه AD Hoc ساخته‌شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.