گروههای تروریستی «احرار الشام» و «جند الاقصی» در استان «ادلب» به جان هم افتاده‌اند و گروه احرار، جند الاقصی را تهدید کرده که آماده است عملیات نظامی را علیه این گروه آغاز کند.

احرار الشام: آماده‌‌ایم «جند الاقصی» را نابود کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، گروه تروریستی «احرار الشام» اعلام کرد که آماده است عملیات نظامی را برای نابودی عناصر «جند الاقصی» آغاز کند؛ گروهی که شماری از عناصر احرار را در استان ادلب سوریه کشته است.

«ابویوسف المهاجر» سخنگوی رسمی احرار الشام در این زمینه گفت: هر چیزی پایانی دارد و پایان نیرنگ، نابودی است... نیرنگ آنچه جند الاقصی نامیده می‌شود، در حق یکی از برادران [احرار الشام] و تیراندازی به سوی او کاری است که فقط عناصر داعش انجام می‌دهند.

وی خطاب به عناصر جند الاقصی اظهار داشت: «هر کدام از شما باید بداند که خون برادران ما هدر نخواهد رفت و ظالم باید تقاص پس دهد... هر چند که هزینه این کار پایان دادن به جند الاقصی باشد».

 به گزارش وبگاه خبری «عربی 21»، پس از تهدیدهای سخنگوی نظامی احرار الشام، این گروه با صدور بیانیه‌ای جند الاقصی را به کشتن «محمد سیف أبو ناجی» یکی از عناصر احرار متهم و تأکید کرد که حملات جند الاقصی به سایر گروههای مسلح افزایش یافته است.

از سوی دیگر، جندالاقصی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از عناصر احرار الشام را که در حال تصویربرداری از مراکز این گروه و گردآوری اطلاعات بوده است، دستگیر کرده است.

 برخی از فعالان سوری نیز اعلام کردند که حدود 70 عنصر از جند الاقصی در شهر «جبل الزاویه» واقع در ریف ادلب جدا شده‌اند.

به گفته این فعالان، عناصری که از جندالاقصی جدا شده اند خود را به احرار الشام تحویل داده اند ولی تا کنون این دو گروه هیچ توضیحی در این خصوص ارائه نکرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.