۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
کد خبر: 404330

هافبک تیم ملی ایران هم به تیم پانینیوس یونان پیوست.

دومین بازیکن ایرانی در لیگ یونان + عکس

به گزارش قدس آنلاین، تا قبل از حضور کریم انصاری فرد در لیگ یونان و تیم پانینیوس ، فوتبالدوستان ایرانی شناخت زیادی از فوتبال این کشور و شرایط تیم‌های حاضر نداشتند اما با حضور مهاجم ایرانی، این شرایط تغییر کرد. عملکرد خوب انصاری فرد در تیم پانینیوس باعث شد تا یونانی‌ها نیز به فوتبال ایران توجه بیشتری داشته باشند و بازیکنان ایرانی را زیر نظر بگیرند. این اتفاق سال‌ها قبل با حضور علیرضا منصوریان در تیم آ.ا.ک آتن در سطح پایین تری رخ داده بود اما فاصله میان حضور دو بازیکن ایرانی در یونان باعث تغییرات زیاد در این کشور و البته بالاتر رفتن سطح فوتبال آنها شده است.
 

توجه یونانی‌ها به بازیکنان ایرانی، سرانجام سبب حضور یک ملی پوش دیگر کشورمان در تیم پانینیوس و لیگ یونان شد. مسعود شجاعی که پس از جدایی از فوتبال اسپانیا و تیم لاس‌پالماس، فصل گذشته در فوتبال قطر و تیم الغرافه توپ زد، در روزهای گذشته مذاکراتی را با مسئولان تیم تیم پانینیوس داشت و در نهایت امروز به طور رسمی با این تیم قرارداد امضا کرد.

حالا تعداد ایرانی‌های تیم پانینیوس به دو نفر رسیده است. با توجه به پست بازی شجاعی و انصاری‌فرد به نظر می رسد باید شاهد همکاری این دو بازیکن در حملات تیم پانینیوس باشیم. تکنیک شجاعی و شم گلزنی بالای انصاری فرد به این دو بازیکن کمک می‌کند تا بتوانند نام خود را در یونان بر سر زبان‌ها بیندازند و البته به تیم خود در رقابت‌های اروپایی و داخلی کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.