۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 404418

وزیر ورزش و جوانان به یکی از خواسته‌های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد.

مخالفت وزیر ورزش با درخواست کارلوس کی‌روش

به گزارش قدس آنلاین، محمود گودرزی در خصوص زمان اتمام روند صندلی گذاری ورزشگاه آزادی، خاطر نشان کرد: دوستان به ما قول داده‌اند تا بیستم مرداد ماه ضرب العجل روند صندلی گذاری ها به اتمام برسد که ما یک فرصت 10 روزه بیشتری در این رابطه در نظر گرفته ایم تا مرحله صندلی گذاری به اتمام برسد. البته تولید صندلی ها زمان بر است و بحث ترمیم بتن‌ها هم سبب شده تا این زمان تا آخر مرداد ماه به طول انجامد. من امیدوارم روند نصب صندلی‌ها تا پایان مرداد ماه یا اول شهریور ماه به اتمام برسد.

وزیر ورزش  و جوانان در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه آزادی به بازی ایران و قطر می‌رسد یا خیر؟ خاطر نشان کرد: بله . به این زمان می‌رسد. مسئولان قول داده‌اند که تا اول شهریور ماه مجموعه ورزشگاه آزادی را به ما تحویل دهند.

گودرزی همچنین  در رابطه با واگذاری ورزشگاه یادگار امام (ره) به تیم فوتبال تراکتورسازی، عنوان کرد : ممکن است این ورزشگاه به تراکتورسازی واگذار شود، اما این مساله هنوز در حال بررسی است. 

وزیر ورزش  و جوانان همچنین در خصوص این که کارلوس کی‌روش گلایه داشته است که ورزشگاه آزادی متعلق به تمرینات تیم ‌ملی است و باید در اختیار تیم ‌ملی قرار گیرد، تصریح کرد: ورزشگاه آزادی متعلق به برگزاری تمام مسابقات است و نه برای انجام تمرینات. هر تیمی که بخواهد از ورزشگاه آزادی که نماد ملی است استفاده کند باید برای برگزاری مسابقات ملی و یا باشگاهی استفاده کند. فدراسیون‌ها باید خود فضایی را برای تیم‌های ملی خود در نظر بگیرند. ورزشگاه آزادی متعلق به مسابقات ملی، بزرگ و باشگاهی است.

وی همچنین در خصوص روند بازسازی استادیوم آزادی، خاطر نشان کرد: مطالعات زیادی در این زمینه  انجام شده است و همواره اکثر استادیوم های ورزشی ریزش آب دارند که امیدوارم استادیوم آزادی در این زمینه  مشکل خاصی نداشته باشد. البته تغییرات عمدهای در این زمینه صورت نگرفته است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص شائبه استعفای دو عضو جدید هیات مدیره استقلال نیز، تصریح کرد: این دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا ندادهاند و مشغول فعالیت در کار خود هستند.

گودرزی در ادامه در خصوص تعیین  مدیر عاملان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، اضافه‌ کرد: انتخاب مدیر عاملان استقلال و پرسپولیس دست اعضای هیات مدیره این دو باشگاه است و آنها سر کار خود هستند و گزینه‌های پیشنهادی خود را در این باره اعلام می‌کنند. تصمیم گیری نهایی با اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است.

وی در رابطه با استحکام بنای ورزشگاه آزادی، ادامه‌ داد: در این زمینه  با دستور رییس جمهور تیمی از راه و شهرسازی برای مطالعه هر چه‌ بیشتر در محل استادیو م حاضر شدند تا استحکام بنا مشکلی نداشته باشد.

وزیر ورزش  و جوانان در ادامه درباره این که پیش‌بینی شما از تعداد مدال‌های  المپیک در این دوره از بازی‌ها چیست؟ توضیح داد: ظرفیت ما در پانزده دوره از بازی‌های  المپیک هفت دوره قبل از انقلاب 29 مدال و هشت دوره بعد از انقلاب 31 مدال بود که در مجموع 60 مدال کسب شده است که اگر تقسیم بر پانزده کنیم ظرفیت ورزش ما چهار مدال می‌شود. یعنی ظرفیت مدال ما در هر دوره از  المپیک عدد چهار است. به دلیل این که تعداد مدال‌ها در  المپیک لندن زیاد شد این میانگین از سه و نیم به عدد چهار رسید و پیش‌بینی ما همین عدد چهار است. امیدوارم که در این دوره از بازی‌ها  پیشرفت خوبی داشته باشیم و به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

وی در رابطه با بدرقه کاروان اعزامی به  المپیک  و پارالمپیک با حضور رییس جمهور، اظهار کرد: دیدار رییس جمهور با ملی‌پوشان و همچنین قول‌هایی که در خصوص استخدام داده شده است و پاداش‌هایی که در این دوره به ورزشکاران پیش‌بینی شده است این پاداش‌ها به نظر من نسبت به دوره قبل افزایش یافته است که امیدوارم مربیان و ورزشکاران ما بتوانند در میادین  المپیک با چنین پاداش‌هایی که در نظر گرفته شده است به بهترین نحو ممکن به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

وزیر ورزش  و جوانان همچنین در رابطه با حذف کاروان تیم ‌ملی روسیه از  المپیک به خاطر بالا بودن آمار دوپینگ این کشور ، یادآور شد: من از این مساله استقبال نمی‌کنم و دوست ندارم این قضیه رنگ و بوی سیاسی داشته باشد ،‌ بلکه در ورزش نباید سیاست را دخیل کنیم. دوپینگ یک پدیده شوم است، ولی این که بخواهیم جامعه ای از ورزشکاران و مربیان که در رده‌های بالایی قرار داشته‌اند را از رقابت‌های ورزشی حذف کنیم زیبنده نیست. شاید فعالیت‌های سیاسی در این زمینه  در حال صورت گرفتن است.

وی در پایان در رابطه با بازدید رییس جمهور از اردوی تیم ‌ملی فوتبال، نیز خاطر نشان کرد: در این زمینه  خبری نداریم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.