قدس ‌آنلای- بیرجند: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به عملیات‌های نیروی انتظامی استان در روز گذشته گفت: خودرو پژو ۴۰۵ با بیش از ۲ کیلوگرم کراک کشف و توقیف شد.

کشف۲کیلو گرم کراک درخودروپژوه۴۰۵ درنهبندان/صاحب خانه مواد فروش و سارقان تریاک  دربیرجنددستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین دربیرجند به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ مجید شجاع اظهار داشت: در یک عملیات در شهرستان نهبندان یک خودرو 405 با 2 کیلو و 160گرم کراک توقیف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و به خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو یکی از سرنشینان آن اقدام به فرار کرد که بلافاصله مأوران وی را تعقیب و دستگیر کردند.

شجاع خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مقدار 2 کیلو و 160 گرم هروئین فشرده از نوع کراک کشف کردند که در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

صاحب خانه مواد فروش و سارقان تریاک دستگیر شدند

وی همچنین از دستگیری باند سارقان منازل در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: فردی با مراجعه به پلیس آگاهی خبر سرقت منزلش و به سرقت رفتن 2 سرویس طلا به ارزش 160 میلیون ریال را به مأموران داد که تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: با بررسی مدارک موجود در صحنه جرم و تحقیقات گسترده پلیسی 3 نفر در این رابطه شناسایی شدند و مشخص شد ادعای سرقت طلا از سوی شاکی صحت ندارد و از منزل شاکی مقداری مواد مخدر تریاک به همراه لوازم خانگی به سرقت رفته  است.

وی افزود: با مشخص شدن موضوع و دستور مقام قضائی محل‎های تردد متهمان زیرنظر گرفته و بازرسی شد که در راستای این پرونده 4 متهم دستگیر و 7 کیلو و 250 گرم تریاک سرقتی به همراه لوازم خانگی سرقت شده کشف شد.

شجاع خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحت پیگرد قرار گرفتند و بازجویی پلیس برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.