یک استاد دانشگاه امام حسین(ع) گفت:نیروهای ایرانی اگر برای حفاظت از مرزهای خود به مرز مدیترانه و رژیم اشغالگر قدس نروند، دشمن به خاک مان و منطقه خلیج فارس نفوذ پیدا خواهد کرد.

  انسجام واحد در مدافعان حرم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، «سردار ناصر شعبانی» در گفت‌وگویی با برنامه «ما برای یاری آمده‌ایم» رادیو ایران اظهار کرد:اکنون کشورهای مستضعف منطقه تحت سلطه و مورد هجوم دشمنان قرار گرفته‌اند و جمهوری اسلامی ایران برای حفاظت از دستاوردها و امنیت کشورهای مستضعف باید به دفاع از آنان بپردازد.

وی با بیان اینکه در این مبارزه ایران محوریت را بر عهده دارد؛ افزود: حیدریون پاکستانی، فاطمیون اهل افغان،زینبیون سوری، حزب‌الله، نجبای عراق و نبویون ایرانی( اهل سنت بلوچ) از جمله کسانی هستند که در این راه ما را همراهی می‌کنند.

سردار شعبانی در بخش دیگر سخنانش به رخدادهای اخیر در فرانسه، ترکیه و آلمان اشاره کرد و یادآور شد: امنیت ایران امروز بی‌نظیر است و اگر نیروهای ایرانی برای حفاظت از مرزهای خود به مرز مدیترانه و رژیم اشغالگر قدس نروند، دشمن به خاک مان و منطقه خلیج فارس نفوذ پیدا خواهد کرد.


سردار شعبانی با بیان اینکه قتل عام و سربریدن به لحاظ دینی و انسانی امر پسندیده نیست، خاطر نشان کرد: امروزه به لطف پروردگار، همه نیروهای مدافع حرم فارغ از ملیت خود به انسجامی واحد رسیده‌اند و برای مهار این پدیده شوم و نابخردانه تلاش فراوان می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.