بزودی چراغعلی در سمت مدیر کلی دفتر شهری و شوراها و احسان مکتبی در سمت مدیر کلی امور اجتماعی استانداری گلستان مشغول بکار شوند.

دو مدیر کل جدید گرگانی در راه استانداری گلستان

با توجه به آغاز تغییرات در سطح استانداری گلستان و احتمال حضور بیشتر اصلاح طلبان بر کرسی های استانداری بنظر می رسد دو مدیر کل جدید در راه استانداری گلستان باشند .

طبق شنیده ها قرار است عبدالرضا چراغعلی منتخب دو دوره شورای شهر گرگان و مدیر کل قبلی دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان که به دلیل حضور در انتخابات مجلس انصراف داده بود دوباره به سمت خود باز خواهد گشت .

چراغعلی به احتمال زیاد جای احمد سردارزاده را می گیرد که اصلاح طلبان او را جزو مدیران دولت قبل می دانند و مدام بر طبل رفتنش می کوبند .

همچنین احسان مکتبی که گفته می شد همه اقدامات وی برای تصدی مدیر کلی کتابخانه های استان تمام شده بود اما با چراغ سبز مسئولان استانی مواجه نشد قرار است به عنوان مدیر کل جدید امور اجتماعی استانداری منصوب شود.

مکتبی صاحب امتیاز هفته نامه گلشن مهر و سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان می باشد و گویا وی قرار است جایگزین علی نذیری شود .

هفته گذشته حیدرعلی احمدی که برخی سایتهای جریان راست او را به عنوان تنها اصولگرای استانداری می خواندند از کار برکنار شد و هنوز جایگزینی برای وی تعیین نشده است .

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.