معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی بر همراهی و همگامی این نهاد با خیرین و تشکلهای خیریه به منظور بسط و اعتلای فرهنگ کمک به همنوع در سطح جامعه تاکید کرد.

همگامی معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی با خیرین و تشکل های خیریه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت مشهد مقدس، مصطفی خاكسار قهرودی در حاشیه بازدید از موسسه خیریه «حمایت از بیماران آسیب‌پذیر طوس» اظهار کرد: امور خیرخواهانه و خیر اندیشانه در نظام جمهوری اسلامی به طور نسبی بیش از همه جای دنیا انجام می گیرد و این اقدام برای خیرین برکات زیادی را به همراه دارد.

وی ادامه داد: معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی نیز در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از محرومان و سیاست‌گذاری تولیت آستان قدس رضوی در این خصوص از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز به کار کرد.

خاكسار قهرودی تصریح کرد: همان طور که از عنوان معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی پیداست، هدف از تشکیل این معاونت، امدادرسانی به نیازمندان و محرومان است، البته این به معنای اقدامات تکراری و موازی کاری با دستگاه ها، بخش های دولتی و نهادهای مردمی فعال در این حوزه نیست، بلکه هدف از تشکیل این معاونت کمک به ساماندهی، تجمیع، تمرکز و تقویت فعالیت ها و اقداماتی است که از ناحیه مردم انجام می گیرد.

معاون امداد مستضعفین آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: این معاونت با پرهیز از موازی کاری با ارگان های ذی‌ربط، رویکرد همپوشانی با بخش های مردمی که در امور خیریه فعال هستند را اتخاذ کرده تا با استفاده از امکانات آستان قدس رضوی، اقدامات موثر و مفیدی در این زمینه به انجام رسانند.

خاکسار قهرودی افزود: امیدواریم با هم‌افزایی صورت گرفته از آسیب های اجتماعی که این اقشار را تهدید می کند، جلوگیری و اقدامات افتخار آفرینی را در این حوزه رقم زنیم تا گامی موثری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برداشته و بستری مطلوب برای کمک به افراد نیازمند و ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه فراهم نماییم.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این راستا آستان قدس رضوی در کنار همه افراد خیر و دستگاه ها و تشکل هایی که مسوولیت این کار را عهده دار هستند، به انجام وظیفه پرداخته و با استفاده از اطلاعات مرتبط در اختیار این افراد و نهادها، در گام های بعدی اقدام به ایجاد بانک های اطلاعاتی جامع در این خصوص خواهد نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.