قدس آنلاین/ایلام/ غلامرضا محمدمرادی: عصر دیروز و پس از سومین استیضاح نفسگیر؛ تمام اعضای شورای اسلامی شهر ایلام، فرمان عزل" یزدان قبادیان - شهردار ایلام "را صادر کردند و ایشان با ۱۱ رأی از ساختمان پرستوی شهرداری ایلام کوچ و خداحافظی کرد.

ماراتن پایان یافت/ شهردار ایلام با  ۱۱ رأی عزل شد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، پس از چندین ماه کشمکش، مجادله، منازعه، اصطکاک، بِگم بِگم، کشیدن خط و نشان، برگزاری جلسات متعدد شبانه و روزانه؛ بالاخره با وساطت برخی بزرگان، مصلحان و نیک اندیشان و با اقدام قابل تحسین شورائیان، ماجرای شورای شهر و شهردار علی رغم مفتوح بودن پرونده در محاکم نظارتی و قضایی، تا حدودی فروکش کرد.

آنچه دیروز عصر و با رأی قاطع نمایندگان مردم در شورا نمود عینی داشت و سیل تقاضاهای خاص قومی و قبیله ای، انتظارات سیاسی و اجرائی، قول و قرارهای حزبی، گروهی و جناحی، نتوانست بر اراده پولادین و مردم محور شورائیان تأثیر گذار باشد، ترجیح منافع شهر، شهرداری و شهروندان بر منافع اقلیت ها بود.

موافقان دیروز و مخالفان امروز شهردار! عصر دیروز تا حدودی ثابت کردند که با هیچکس عقد اخوت نبسته اند و به سوگند خویش و عهد با مردم، مقید و پایبند هستند و رضایتمندی خداوند و عامه مردم را بر اقلیت های خاص و منفعت طلب، ترجیح می دهند.

اهالی شورای اسلامی شهر ایلام دیروز توانستند از صدف سخت و پولادی افکار عشیره ای و جریانات و فشارهای خاص، مروارید تعقل و منطق صید نمایند و به این همه حرف و حدیث های قومی و قبیله ای و حزبی و گروهی به خوبی پایان دهند.

تصمیم دیروز شورائیان مبنی بر عزل" یزدان قبادیان " با 11 رأی و انتخاب" غلامرضا طاهری " باز هم با 11 رأی قاطع به عنوان سرپرست؛ نویدبخش اتحاد، همدلی و همزبانی آنان برای جبران کمی و کاستی های گذشته و سر و سامان بخشیدن به امورات شهری و شهرداری است و تا حدودی بر تصمیمات عجولانه و احساساتی خط بطلان کشید و منطق و تعقل را در شورا حاکم ساخت.

اکنون که این ماراتن مردم آزار پایان یافته و شهردار برکنار و سرپرست تعیین و مشغول به کار شده است، می طلبد که به صورت جهادی و با بسیج همگانی و با بهرگیری از تمام امکانات و تجهیزات و با استفاده از توان مردمی و حتی کارگران روزمزدی، ابتداء تمام ورودی ها، میادین، بلوارها، معابر، پیاده روها، جداول، فضاهای سبز، پارک ها و تفریحگاهها و جای جای این شهر آفت زده و خمیده در زیر زباله و نخاله؛ به سرعت و در حداقل زمان ممکن، از لوث این زشتی ها پاکسازی گردد و سپس با ارزیابی عملکرد سرپرست کنونی و با بررسی رزومه، تجربه، تعهد، تخصص، کارایی و عملکرد دیگر گزینه های روی میز و زیر میز و بدور از هرگونه تعصبات خاص قومی و قبیله ای و حزبی و جناحی و ترجیحاً از بین نیروهای غیربومی خوشنام و کارکشته و اهل فن و تدبیر،  بهترین شهردار برای مدیریت این شهر که مرکز استان و قدمگاه زوار عتبات عالیات است، انتخاب شود.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی علیزاده IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    خوشبحال یزدان قبادیان که از دست این همه فشار بیمورد و نا بخردانه اعضای شورای شهر راحت و اسوده شدند و وای بحال شهردار نگون بخت بعد.