قدس آنلاین - یزد : فرماندار مهریز در جلسه کارگروه مدیریت پسماند که با حضور مسئولین دستگاه های ذیربط در محل فرمانداری تشکیل شد، از اجرای طرح جامع پسماند در شهرستان مهریز خبر داد.

طرح جامع مدیریت پسماند درمهریز اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید محمد رستگاری با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح اظهارداشت :یکی از دغدغه های شهرداری شورای شهر ،بخش مرکزی و روستاهای پرشمار شهرستان مبحث مدیریت پسماند بوده است وبا اجرای این طرح موقعیت مناسبی برای شهرستان فراهم شده است .

وی افزود: دستگاههای ذیربط  شهرستان می بایست از این شرایط به نحو احسن استفاده نمایند تااین کار بسیار خوب و اساسی و ماندگار در شهرستان اجرا شود

سید محمدرستگاری لازمه اجرای این طرح را تعامل بین بخشی؛ همکاری ودقت نظر بین متو لی طرح(شهرداری )، بخش مرکزی و روستا ها دانست و آمادگی کامل برای بهره برداری  و به نتیجه رسیدن این طرح را در شهرستان  اعلام نمود.

گفتنی است شهرستان مهریز بیش از 60 هزار نفر جمعیت دارد که نیمی از این جمعیت در شهر مهریز ساکن هستندوهم اکنون روزانه افزون بر 35تن انواع زباله خشک و تر در شهر و مناطق روستایی شهر ستان  جمع آوری می شودوماهانه بیش از 70میلیون تومان هزینه در بر دارد

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.