قدس آنلاین/ بجستان: مدیر آموزش و پرورش بجستان گفت: دانش آموزان بجستان رتبه اول استان را در میانگین معدل و درصد قبولی امتحانات نهایی خرداد ۹۵ کسب کردند.

دانش آموزان بجستان رتبه نخست قبولی خرداد در خراسان رضوی

حسن عزیزی با بیان اینکه این رتبه در بین ۴۷ منطقه و ناحیه به دست آمده است، اظهار امیدواری کرد، با برنامه ریزی و تدبیر همکاران در خط مقدم جبهه تعلیم و تربیت بتوان در سال تحصیلی جاری نیزشاهد پیشرفت همه جانبه و چشمگیر در حوزه آموزش و پرورش شهرستان بود.

وی درباره دلایل کسب رتبه برتر استان در امتحانات نهایی خرداد 95 تصریح کرد: برگزاری آزمون نوبت اول به صورت شبیه سازی شده با امتحانات نهایی از نظر شیوه اجرا و طراحی پرسش‌ها، حمایت از مدارس برای برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی در طول سال، انعقاد قرارداد با مدیران برای ارتقای معدل امتحانات پایانی دانش آموزان از برنامه‌های آموزش و پرورش شهرستان برای دانش آموزان متوسطه بود.

حمیدرضا رمضانی همچنین با قدردانی از همکاری‌های صمیمانه معاونت آموزش متوسطه استان، ارتقای میزان درصد قبولی امتحانات نهایی از ۹۶ درصد به ۹۷/۱۶ نسبت به سال گذشته و میانگین معدل دروس از ۱۵/۱۳ به ۶۲/ ۱۵ را دستاورد تلاش خالصانه دبیران و دانش آموزان و مجموعه آموزش و پرورش دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.