قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه خدمت در عرصه بهداشت و درمان پاداشی عظیم در پیشگاه الهی به همراه دارد، گفت: بعد از مسئله علم آموزی و تعلیم و تربیت که روح انسان را کمال می بخشد، هیچ خدمتی به اندازه بهداشت و درمان جامعه دارای اهمیت و جایگاه نیست.

 بهداشت و درمان یکی از مهم ترین عرصه های خدمت رسانی به مردم است

به گزارش قدس انلاین به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری طی سخنانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی، مهم ترین برنامه هیئت مدیره جدید این مجموعه را اصلاح اساسنامه در راستای تخصصی کردن همه ابعاد بیمارستان و خدمت رسانی به عموم مردم در شأن نام امام رضا(ع) ذکر و عنوان کرد: مراجعه کنندگان بیمارستان رضوی همگی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستند و از این منظر باید شأن و احترام ویژه برای همه آن ها قائل باشیم.
وی همچنین بر ضرورت خدمت رسانی یکسان به همه اقشار جامعه تاکید و اظهار کرد: باید خدمات بیمارستان در بالاترین سطح ممکن در اختیار همه مراجعه کنندگان به ویژه محرومان و مستضعفان قرار گیرد.
بختیاری توسعه ارتباطات بیمارستان رضوی با مجموعه¬های علمی و پژوهشی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی را خواستار شد و گفت: در دوره جدید مدیریت بیمارستان رضوی به نظر می رسد باید ارتباط عمیق تری میان بیمارستان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی وجود داشته باشد و بر این اساس رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان تنها عضو حقوقی هیئت مدیره در نظر گرفته شد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ابراز امیدواری کرد؛ با نگاه خدمت رسانی و عشق و ارادتی که در همه اعضای هیئت مدیره بیمارستان فوق تخصصی رضوی وجود دارد، این مجموعه بتواند خدماتی متناسب با نام حضرت رضا(ع) ارائه دهد و به جایگاه علمی رفیعی در سطح جهان برسد.
وی همچنین ضمن تقدیر از خدمات دکتر سعید هاشم زاده در مدت حدود 400 روز فعالیت به عنوان مدیر عامل بیمارستان رضوی، گفت: دکتر سلطانی نیز چهره شناخته شده علمی و تخصصی و خدمت¬گذار در بیمارستان رضوی و خارج از این مجموعه هستند و با تشخیص هیئت مدیره برگزیده شدند.
در این مراسم دکتر سعید هاشم زاده؛ مدیر عامل سابق بیمارستان فوق تخصصی رضوی هم طی سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و دستاوردهای بیمارستان رضوی در دوره فعالیت خود پرداخت و کسب نشان الماس از موسسه اعتبارسنجی بیمارستانی ACI را به عنوان مهم ترین دستاورد برشمرد.
دکتر قاسم سلطانی؛ مدیر عامل جدید بیمارستان فوق تخصصی رضوی نیز ضمن اشاره به تاکیدات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی در زمینه خدمت¬رسانی بیمارستان رضوی، گفت: بر این اساس برقراری ارتباط بیشتر با مجامع علمی و دانشگاهی، کاهش و حذف هزینه¬های غیر ضروری، خدمت رسانی یکسان و متوازن به همه آحاد جامعه، رسیدگی به امور کارمندان و خودکفا شدن بیمارستان از جمله برنامه هایی است که ما پیگیری خواهیم کرد.
در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از تلاش های دکتر هاشم زاده، دکتر سلطانی به عنوان مدیر عامل جدید بیمارستان فوق تخصصی رضوی معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.