درحالی که انتقادات از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خاطر تلاش برای تسلط بر رسانه‌های اسرائیلی هر روز افزایش می‌یابد، وی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که انتقادات از کنترل روی بخش ارتباطات و رسانه‌ها فقط عزم او را برای پیشبرد نقشه‌هایش جزم می‌کند.

نتانیاهو: قصد کنترل رسانه‌ها را ندارم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، نتانیاهو طی سخنرانی آغاز جلسه کابینه با بیان اینکه کسی نمی‌تواند او را خریده یا بازدارد، گفت: «هرچه بیشتر با گشودن بازار ارتباطات و مخابرات به روی رقابت‌ گسترده‌تر مخالفت شود، متوجه می‌شوم کاری که انجام می‌دهم درست است.»

به نوشته روزنامه «هاآرتص» وی ادعا کرد تلاشش برای تسلط بر بازار ارتباطات و مخابرات با هدف تخریب و تضعیف شرکت‌های رسانه‌ای (رادیویی و تلویزیونی) عمومی نیست.

نتانیاهو که از نوامبر 2014 و درپی کنار رفتن «گیلعاد اردان» از وزارت ارتباطات، مسئولیت این وزارتخانه را برعهده گرفته، به محدود کردن رسانه‌های اسرائیلی و تغییر جهت آنها به نفع سیاست‌های کابینه خود پرداخته و به‌شدت مورد انتقاد خبرنگاران و روزنامه‌نگاران واقع شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اما ادعا کرد که دلیل نگه داشتن سمت وزارت ارتباطات برای خود، توسعه بازار رسانه‌ای برای فعالیت‌های بیشتر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.