معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت درصدد تزریق نقدینگی ۱۶ میلیارد تومانی به سیستم اقتصادی کشور است و فرمانداران باید با دقت این منابع مالی را در بخش‌های مختلف هزینه کنند.

مقیمی: دولت درصدد تزریق نقدینگی ۱۶ میلیارد تومانی به سیستم اقتصادی کشور است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، " محمدحسین مقیمی" معاون سیاسی وزیر کشور در سمینار سراسری فرمانداران استان البرز که با حضور "سید حمید طهائی" استاندار البرز و فرمانداران و بخشداران شهرستانهای استان البرز در سالن شهدای البرز برگزار شد، اظهار داشت: دولت درصدد تزریق نقدینگی 16 میلیارد تومانی به سیستم اقتصادی کشور است و  فرمانداران باید با دقت و حساسیت ویژه ای این منابع مالی را در بخش صنعت، اقتصاد، کشاورزی، گردشگری و خدمات هزینه کنند.
وی با حساس خواندن شرایط کشور در گذار از رکود تورمی تصریح کرد: با تلاش دولت در این مدت رکود به مثبت یک درصد رسیده است که البته برای رسیدن به رشد 8 درصدی مسیر طولانی در پیش داریم.
مقیمی با سنگین دانستن تکلیف فرمانداران و بخشداران ادامه داد: تمام تلاش مسئولان امر باید این باشد که اعتبارات دولت به واحدهای تولیدی تزریق شود که سریع تر تولیدات به بازار راه یافته و در اشتغال کشور تأثیرگذار باشد.
معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: عبور از رکود، سرآغاز تحول اقتصادی مهمی در کشور است و یکی از وظایف فرمانداران کنترل و نظارت بر فرایند توزیع این اعتبار است.
وی افزود: با موفقیت در این امر برنامه دولت طی سه سال اخیر کامل خواهد شد.
معاون سیاسی وزیر کشور در این سیمنار، بخشی از موفقیت های دولت را در بحث سیاست خارجی و داخلی تشریح و تبیین کردند.
گفتنی است؛ برگزاری موفقیت آمیز انتخابات مجلس شورای اسلامی در استانها و ایجاد شور و نشاط در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از دیگر محورهای این سمینار بشمار می رفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    این مبلغ آخه کجای کارو میگیره برتدر صحبت تز یه کشوره نه خرید دو تا آپارتمان در تهران