قدس آنلاین - یزد : فرمانده انتظامي استان با اشاره به معضلات و ناهنجاري هاي موجود در جامعه، گفت: موضوع امنيت و احساس امنيت نيازمند همت و همراهي مردم و همه دستگاه هاي مرتبط است.

امنيت و احساس امنيت نيازمند همراهي همه دستگاه هاي مرتبط است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سردار "ايرج کاکاوند" در حاشيه بازديد از پليس آگاهي استان، علل و عوامل زيادي را در خصوص شکل گيري جرايم تاثيرگذار دانست و اظهار داشت: انتظار مي رود که همه دستگاه هاي مسئول در امر امنيت پاي کار آمده و همکاري لازم با پليس در خصوص تامين نظم و امنيت مطلوب را داشته باشند.

وی به برنامه ها و طرح هاي پاکسازي پليس يزد در مناطق گوناگون و افزايش احساس امنيت اشاره کرد و افزود: زماني اين امنيت به دست آمده، پايدار خواهد بود که تمامي دستگاه ها و سازمان هاي دخيل در امر امنيت با پليس همراه شوند.

وکاکاوند، ضمن اشاره به ماموريت هاي مختلف پليس اين استان در سالجاري تصریح کرد: اقدامات پليس در برخورد با مجرمان و فعاليت هاي اجرايي باعث به دست آمدن موفقيت هايي از جمله کاهش 40 درصدي وقوع سرقت ها نسبت به سال گذشته در استان شده است.

فرمانده انتظامي استان ادامه داد : در برخي سرقت ها و جرايمي که باعث احساس ناامني در شهروندان مي شدند مانند سرقت به عنف، زورگيري و جرايم خشن شاهد کاهش بسيار چشمگيري هستيم.

وي، مسائل و مشکلات اقتصادي و بيکاري موجود در جامعه را از جمله مسائل مستقيم با جرايم از جمله سرقت دانست و اذعان داشت: با تلاش ماموران پليس استان سرقت هاي سريالي منزل و همچنين سرقت خودرو در استان يزد به حداقل رسيده است.

سردار کاکاوند ضمن قدرداني از حمايت ها و همراهي دستگاه قضائي از پليس استان يزد، خاطرنشان ساخت: اين روند کاهش جرايم و افزايش کشفيات در سطح استان نشانگر يک برنامه ريزي منسجم و مطلوب است.

وي، بحث موادمخدر را نيز يکي از معضلاتي دانست که بسياري از خانواده ها درگير آن هستند و گفت: اعتياد، تهيه، توزيع و قاچاق موادمخدر از جمله موضوعاتي بوده که باعث نگراني و دغدغه مردم، مسئولان و به ويژه پليس بوده است.

کاکاوند با اشاره به طرح هاي پاکسازي مناطق آلوده توسط پليس و دستگيري معتادان تابلو ولگرد، افزود: پليس يزد در سال 94 با انجام ماموريت هاي مختلف موفق به کشف 34 تن انواع موادمخدر شد که اين ميزان کشف در سالهاي اخير کم نظير بوده است.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه برخي معضلات و ناهنجاري ها در اجتماع وجود دارد، تصریح کرد: موضوع امنيت و احساس امنيت نيازمند همت و همراهي مردم و همه دستگاه هاي مرتبط است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.