قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی: ویژه‌برنامه «گوهری در صدف» همزمان با روز عفاف و حجاب با حضور امام جمعه شهر هفشجان، کارشناس و مشاور مذهبی و اعضای نوجوان مرکز برگزار شد.

طرح زیر چتر حجاب با معرفی برترین‌های عرصه حجاب و تقدیر از آن‌ها به کار خود پایان داد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مسوول مرکز فرهنگی هنری هفشجان ضمن تاکید بر تبیین فرهنگ مذهبی –اسلامی در میان اعضای مرکز افزود: طرح «زیر چتر حجاب» باحضور 100 عضو کودک و نوجوان در مرکز برگزار شد.

 ریحانه کیوانی تصریح کرد: طرح «زیر چتر حجاب» از دیگر طرح‌های اجرایی در مرکز فرهنگی و هنری هفشجان بوده است که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان اعضای این مرکز اجرا شد و برای انتخاب برترین‌های حجاب در این مرکز، الگوهای حجاب در پایان هر هفته کارت برترین‌ها را دریافت کردند که براساس تعداد این کارت‌ها برگزیده شدند.

 مسؤول مرکز فرهنگی و هنری هفشجان ادامه داد: طرح زیر چتر حجاب با معرفی برترین‌های عرصه حجاب و تقدیر از آن‌ها به کار خود پایان داد.

وی از اجرای طرح‌های فرهنگی مختلف در این مرکز خبر داد و خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه «گوهری در صدف» همزمان با روز عفاف و حجاب با حضور امام جمعه شهر هفشجان، کارشناس و مشاور مذهبی و اعضای نوجوان مرکز برگزار شد.

مسؤول مرکز فرهنگی و هنری هفشجان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های مختلف اثرات خاص خود را بر اندیشه نوجوانان دارد، تشریح کرد: پخش کلیپ تصویری همراه با ارائه توضیحات تکمیلی از سوی امام جمعه این شهر و برگزاری نشست‌های تخصصی با کارشناس مربوطه از برنامه‌های شاخص این ویژه برنامه بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.