قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور : جمشيد ظهيري مديرعامل شركت گاز استان گيلان گفت: شركت گاز استان يكي از شركت هاي قديمي تابعه شركت ملي گاز ايران بوده و يكي از ويژگي هاي بارز آن وجود نيروهاي توانمند و با سابقه در بخش هاي مختلف مي باشد.

رعايت دستورالعمل وزير در جابجايي و تغييرات سازماني سرلوحه كار شركت است

مديرعامل شركت گاز استان گيلان اظهار كرد: بخشي از پرسنل شركت همزمان با شكل گيري شركت در سال 1363 كه در قالب منطقه سه گازرساني شروع به فعاليت كرد، جذب شده اند و اين كاركنان اكنون پس از گذشت سالها كار و تلاش، تجربه اندوزي و خدمات صادقانه در شرف نائل شدن به افتخار بازنشستگي هستند.

مهندس ظهيري گفت: با اشاره به دستور اخير وزير محترم نفت درخصوص بهره مندي حداكثري از تجارب نيروهاي كارآزموده و لزوم انتقال تجارب به نسل بعدي، تغييرات سازماني  بر مبناي مديريت جانشين پروري، و استفاده از نيروهاي جوان تر در شركت اجتناب ناپذير مي باشد.

وي بيان كرد: تلاش مديريت و مجموعه اداري شركت گاز استان گيلان بر انتخاب و انتصاب افراد واجد شرايط با در نظر گرفتن اصل شايسته سالاري است به گونه اي كه همگام با استراتژي شركت ملي گاز ايران، كيفيت ارائه خدمات كاركنان به مردم و مشتركين گرامي بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

مديرعامل شركت گاز استان گيلان در پايان اظهار داشت: اميد است با رعايت اصل شايسته سالاري در سازمان بتوانيم در جهت افزايش اعتبار و خوشنامي شركت گاز استان گيلان گام برداريم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.