قدس آنلاین- تبریز: عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به وضعیت مالی شهرداری تبریز گفت: اگر پول نداشتید چگونه اردوی ماشین‌سازی را در تفلیس برگزار کردید.

 بودجه اردوی ماشین‌سازی در تفلیس از کجا بود/ بنده در ذلت شورایی شریک نمی‌شوم

به گزارش قدس آنلاتین از تبریز، محمدحسن اسوتچی در جلسه شورای شهر با انتقاد از رئیس شورای شهر تصریح کرد: چند بار گفتید «من حرف‌های شما را شنیدم و جواب نمی‌دهم» لطفاً جواب من را بدهید.

این عضو شورای شهر تبریز ادمه داد: بنده به درخواست آقای فرماندار تذکراتی داشتم و برای ایشان نوشتم ولی مشخص شد تنها زمان بیشتری تلف می‌شود و باز هم جواب نامه‌ها دیر می‌رسد و تفاوتی ندارد.

اسوتچی با اشاره به مشکلاتی که با شهردار سابق داشته تصریح کرد: آقای دبیری از شهردار سابق می‌توانید بپرسید «چگونه می‌توان از یک نفر شکایت کرد»، هر چه از دستتان بر می‌آید انجام دهید، بنده در ذلت شورایی شریک نمی‌شوم.

وی در ادامه به موضوع مبلغ دریافتی شهردار تبریز اشاره کرد و افزود: شهردار در ابتدا فیش‌های سال 95 را منتشر کرد که توسط مردم مورد انتقاد قرار گرفت و سپس در انتشار فیش‌های حقوق نیمه اول 94 دیده شد که دریافتی شهردار دو برابر 95 است، شفافیت یعنی این.

اسوتچی با اشاره به وضعیت مالی شهرداری تبریز گفت: اگر پول نداشتید چگونه اردوی ماشین‌سازی در تفلیس را برگزار کردید.

وی با انتقاد از عدم پرداخت بدهی‌های شهرداری به اشخاص حقیقی و حقوقی گفت: آقای شهردار شما اگر از بیانات نهج‌البلاغه حرف می‌زنید به مراجع تقلید مراجعه کنید اگر به امام(ره) و رهبری معتقدید و به عنوان مرجع قبول دارید باید فتوای آن بزرگان را انجام داده و نظر آنا درباره بدهی به مردم را بخوانید.

اسوتچی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با شهردار وقت تهران در دهه 70 گفت: رهبر معظم انقلاب نیز درباره حق و حقوق مردم به کرباسچی شهردار وقت تهران، هشدار دادند، ابتدا باید بدهی‌های مردم داده شود سپس کارهای بعدی انجام شود.

وی در پایان با بیان اینکه در سخنرانی قبلی‌ام نام یک شهید را ذکر کردم، اظهار داشت: از خانواده این شهید بزرگوار به دلیل این موضوع عذرخواهی می‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.