نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس گفت: اگر انسان‌های فاسد از درون نظام اسلامی پالایش نگردند، خطر بزرگی کشور و انقلاب ما را تهدید خواهد کرد.

 انقلابی برای پالایش مدیران فاسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد دهقان نقندر نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در میان جمعی از بسیجیان شاندیز اظهار داشت: آن دسته از مسئولینی که به خاطر دنیاطلبی و پول‌پرستی به جان اموال مردم افتاده‌اند، از راه امام و انقلاب جدا شده‌اند و به هیچ وجه در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ذره‌ای مقاومت نخواهند کرد.

وی ادامه داد: کسانی که با دور شدن از مسیر امام (ره) ثروت‌های چند صد میلیارد تومانی و بلکه هزاران میلیاردی بدست آورده‌اند و خودشان را تافته جدا بافته از مردم می‌دانند. اینها به جای کسب رضایت مردم به دنبال جذب خوشنودی نظام سلطه هستند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس برهمین اساس گفت: فساد اقتصادی مانند بلایی به جان نظام افتاده است و اگر با این بلیه مبارزه جدی نشود و انسان‌های فاسد از درون نظام اسلامی پالایش نگردند، خطر بزرگی کشور و انقلاب ما را تهدید خواهد کرد.

دهقان افزود: برکت انقلاب اسلامی و حضور نیروهای بسیجی حاضر در صحنه جمهوری اسلامی ایران به اوج عزت و اقتدار خود رسیده است.

وی با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلام در سوریه و عراق و لبنان اظهار داشت" به برکت پرورش نیروهای سلحشور و رزمنده در دفاع مقدس امروز شاهد شکل‌گیری بسیج جهان اسلام که یکی از آرزوهای امام(ره) بود، هستیم. اگر روزی در درون مرزهای خود با توان نیروهای بسیجی در برابر صدام و صدامیان می‌جنگیدیم، امروز جمع زیادی از مردم عراق و سوریه و لبنان و پاکستان و هندوستان و بخش مهمی از مردم کشورهای دیگر از آفریقا و آمریکا و آسیا تحت تاثیر و پیروی از رزمندگان اسلام، از مرزهای معنوی انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

نماینده مردم طرقبه و چناران در ادامه خاطرنشان کرد: اخیراً شاهد ظهور رزمندگان سلحشورتر و جنگنده‌تر در یمن، برای دفاع از اسلام هستیم که خار چشم آمریکا و آل سعود شده‌اند.

دهقان با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق و فلسطین و لبنان و یمن و سایر کشورهای اسلامی و با توجه به تاثیرگذاری ایران بر برخی از ابر قدرت‌ها در منطقه افزود: هیچ اتفاقی در منطقه بدون اراده جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: همانگونه که ما در عرصه جان فشانی با نیروهای سلحشور بسیجی توانستیم به اوج اقتدار برسیم، همین صاحبان تفکر بسیجی که موجب افتخار کشور در عالم اسلام شده‌اند، باید بر کشور حاکم شوند تا آن اقتداری که در عرصه مبارزه نصیب ایرانیان شده است، در عرصه‌های مدیریتی و سیاسی نیز نصیب ملت ایران شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايراني IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    شعار و فقط شعار ، متاسفانه فساد تنها منحصر به افراد نيست و اكثر سازمانها و ادارات و نهادها نيز درگير اين خيانت و ظلم به انقلاب و أرمان امام (ره) و ملت ولايت مدار ايران ، شده اند
  • اسد IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    باسلام انقلابی که برای پالایش مدیران فاسد شده بود حالا خودش دچارافت شده در زمان شاه ما چقدر کاخ نشین وسرمایه دار داشتیم حالا چقدر فقر وبدبختی در جامعه بیداد می کند مااز حقوق میلیاردی در جامعه چیزی نمی گوییم بدانید اگر مدیری در کشور اسلامی بیش از5 میلیون تومان بگیرد هیچگاه به فکر قشر ضعیف جامعه نخواهد بود کجایش عدالت وبرابری است خیلی ها حقوق زیر 1 میلیونی در جامعه می گیرند ما در کشور مدیران چرخشی 37 ساله داریم نزدیک 1000000 نفر 10 میلیون نفر در رفاه 10میلیون نفر در رفاه نسبی بقیه خدا می داند باتشکر
  • ایران غنی ایرانی فقیر IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
    0 0
    چندسال هست که دزدی میلیاردی تو کشور زیاد شده و روزبه روز هم داره به جمعش اضافه میشه چون هیچ کاری باشون ندارن فقط ی چندروز تو رسانه ها در موردش حرف میزنن بعدش هم خداحافظ و بش میگن برو دزدی رو ادامه بده . فقط اول خدا و بعدش هم رهبر عزیز باید خودش واقعا با این دزدای کثیف برخورد جدی و اعدامشون کنند این نظر همه مردم هست