معاون امور بین‌الملل ستاد حقوق بشر به دنبال انتشار گزارش وزارت امور خارجه انگلیس درباره حقوق بشر ایران، گفت: انگلیس کشور صالح و صادقی برای اظهار نظر درخصوص حقوق بشر نیست.

 غریب آبادی: انگلیس کشور صالح و صادقی برای اظهارنظر درباره حقوق بشر نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد حقوق بشر، به دنبال انتشار گزارش وزارت امور خارجه انگلیس در خصوص وضعیت حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران در نیمه اول 2016، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل و همکاری‌های بین‌المللی قضایی ستاد حقوق بشر با توجه به وضعیت اسفناک حقوق بشر در انگلیس، این کشور را کشور صالح و صادقی برای اظهار نظر درخصوص حقوق بشر ندانست.

غریب‌آبادی با اشاره به حمایت انگلیس از گروه‌های تروریستی در منطقه و رژیم‌های متجاوز و کودک‌کش و حمایت از آن‌ها در سازمان‌های بین‌المللی و هم‌چنین اعمال تبعیض نسبت به مسلمانان در داخل کشور و دامن زدن به اسلام هراسی، اعلام کرد که ستاد حقوق بشر پاسخ تفصیلی به این گزارش، آماده کرده و به رسانه‌ها و افکار عمومی ارائه خواهد کرد و وضعیت حقوق بشر در انگلیس را نیز در آن تشریح خواهد کرد.

معاون ستاد حقوق بشر هم‌چنین از برنامه این ستاد برای تدوین و ارائه گزارش سالانه وضعیت حقوق بشر در انگلیس در 1 ماه آینده خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.