قدس آنلاین – گیلان – نرجس غلامپور : مهندس جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس گفت: شرکت گاز با عملکرد خوب به استان آبرو داده و عملیات گازرسانی پیشرفت خوبی داشته است.

شرکت گاز دستگاه پیشروي استانی در اقتصاد مقاومتی است

نماینده مردم رشت در مجلس بیان داشت: شرکت گاز استان با برنامه ريزي خوب به نحو شایسته ای وظایف خود را انجام داده، به طوريكه  رضايتمندي مردم را در زمينه گازرساني در بر داشته است و ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال کلیه خانوارهای متقاضی گاز در سطح شهرستان رشت امکان استفاده از نعمت گاز را دارا شوند.

سپس مهندس ظهیری با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه ها ابراز امیدواری کرد با گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان رشت در هفته دولت، این شهرستان به همراه چند شهرستان دیگر به عنوان شهرستان سبز در امر گازرسانی اعلام شود.

وی افزود: گاز یک انرژی ارزان و پاک است و از دستاوردهای نعمت گاز برای استان می توان به حفظ محیط زیست، کاهش هزینه سوخت برای مردم، صرفه جویی ارزی برای دولت ،جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهرها و اشتغال زایی اشاره نمود.

مهندس ظهیری در پایان اظهار داشت: امیدواریم با تامين بموقع منابع مالي و اجرای پروژه های باقیمانده بند «ق»، تا سال 96 تمام روستاهاي بالاي 20 خانوار استان از نعمت گاز برخوردار شوند.      

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.