معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری دوره آموزشی معلمین مناطق اهل سنت گفت: نقش معلمین در شکل‌گیری شخصیت دانش آموزان بی‌بدیل است.

نقش معلمین در شکل‌گیری شخصیت دانش آموزان بی‌بدیل است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم «پویا» حجت‌الاسلام سیدناصرالدین نوری‌زاده ضمن بیان برگزاری دوره آموزشی معلمین مناطق اهل سنت، گفت: ظهور و بروز جریان‌های تکفیری و ضاله که همواره ایمان و اعتقاد مردم ایران اسلامی را هدف اندیشه‌های انحرافی خود قرار می دهند و مبارزه با گسترش تبلیغات پنهانی آنها به ویژه در مناطق سنی‌نشین همواره دارای اهمیت بوده است و در این میان برگزاری دور‌ه‌های آموزشی و حضور فعالانه معلمین دلسوز انکار ناشدنی است.

حجت‌الاسلام نوری‌زاده ادامه داد: معلمان با احساس مسئولیت درانتقال مبانی دین مبین اسلام و همچنین اندیشه‌های ناب اسلامی به نسل جوان که در آینده نزدیک می‌توانند سکان علم و معرف دینی را به دست بگیرند، نقش حساسی در ایجاد وحدت میان مردم به ویژه در مناطق سنی‌نشین دارند.

وی یادآور شد: دوره آموزشی که به همت اداره تبلیغات اسلامی شهر روانسر برای معلمین مناطق اهل سنت در روانسر و پاوه برگزار می‌شود، بی شک ثمرات بسیاربا ارزشی بهمراه خواهد داشت.

گفتنی است، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی ضمن حضور در دوره آموزشی معلمین مناطق اهل سنت به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. این دوره آموزشی 5 و 6 مرداد 95 در روانسر و پاوه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.