قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل شرکت پست ایلام گفت: سامانه ۱۹۳ یا خدمات ویژه شهروندی(خوش) یکی از خدمات بسیار مهم شرکت پست ایلام بوده و تحول قابل توجهی در خدمت رسانی به همشهریان ایجاد خواهد کرد.

افتتاح سامانه پستی ۱۹۳ ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، بابک گله داری در مراسم افتتاح سامانه پستی 193 ایلام با بیان اینکه زحمات زیادی کشیده شده تا این سامانه وارد مدار خدمت رسانی به مردم شود، اظهارداشت: انجام این کار برنامه ریزی بسیار دقیقی لازم داشت که همکاران ما با همکاری و تعامل بخش خصوصی (شرکت تیزرو چاپار تیروژ) توانستند این مهم را به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به اینکه همشهریان در زمان تماس با سامانه 193 می توانند سرویس های ارتباطی و انتقالی را به داخل و خارج از شهر در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه به انجام برسانند، افزود: برای برقراری ارتباط و بهره گیری از خدمات این سامانه کافی است از طریق خطوط تلفن ثابت و همراه اول با شماره 193 تماس گرفته و ضمن دریافت لیست خدمات تقاضای خود را مطرح نمایید.

مدیرعامل شرکت پست ایلام استفاده از خدمات نوین پستی را اولویت کاری این شرکت با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی عنوان و تصریح کرد: قبول و توزیع کلیه مرسولات پستی به تمام نقاط کشور، حمل و نقل بین شهری مرسولات پستی، فروش بلیط کلیه خطوط هوایی، توزیع بسته و امانات در سطح شهر و استان بصورت پیک موتوری و خودرویی(hand to hand و ...  از جمله خدمات این سامانه می باشد.

گفتنی است سامانه پستی 193 یا همان «الو خوش» یکی از خدمات نوین شرکت پست می باشد که در راستای خدمت رسانی حداکثری و رفاه حال مشتریان در ایلام راه اندازی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.