معاون وزیرجهاد کشاورزی از توزیع ۱۵۵ هزارتن شکر تا پایان مردادماه در بازار خبر داد و گفت: در سه ماه گذشته نیز ۱۶۵ هزارتن شکر در بازار توزیع شده است.

 توزیع ۱۵۵ هزار تن شکر تا پایان مرداد/کاهش قیمت طی چند روز آتی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، علی قنبری با بیان اینکه ما مرتبا در حال توزیع شکر در بازار هستیم، اظهارداشت: هم اکنون ۵۵ هزار تن شکر از بندر امام در حال تخلیه است و تا آخر هفته نیز ۷۰ هزار تن شکر وارد کشور می‌شود؛ ضمن اینکه ۳۰ هزار تن از این کالا نیز تا پایان ماه وارد خواهد شد.

وی اضافه کرد: بنابراین تا پایان مردادماه ۱۵۵ هزارتن شکر توزیع خواهد شد و در پی این اقدام قیمت شکر منطقی خواهد شد و به حدود ۲۷۰۰ تا ۲۸۰۰ تومان خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: در حدود ۳ ماه گذشته نیز ۱۶۵ هزارتن شکر در بازار توزیع شده است.

قنبری با بیان اینکه همزمان با ما، بخش خصوصی نیز اقدام به توزیع شکر می‌کند، گفت: در  چند روز آینده، علاوه بر شکر وارداتی، شکر تولید داخلی هم وارد بازارمی‌شود و نرخ این محصول در بازار افت می‌کند.  

 معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: برخی‌ها با دلال بازی می‌خواهند قیمت‌ها را افزایش دهند تا سودی عایدشان شود اما این افراد درنهایت دچار ضرر و زیان می‌شوند.

قنبری درباره اینکه برخی مسئولان از برنامه‌ریزی دولت برای توزیع ۳۰۰ هزار تن شکر در بازار خبر داده و اعلام کرده‌اند، قرار است که در روزهای آینده این شکر در بازار توزیع شود، اظهارداشت: به احتمال زیاد این مسئولان موجودی شکر بخش خصوصی را که همزمان با ما اقدام به توزیع آن می‌کنند، نیز در نظر گرفته‌اند.  

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.