گروه«جامعه» قدس آنلاین/ سعید کوشافر: تلفن ۱۱۰ زنگ خورد، متصدی گوشی را برداشت، خبری را دریافت کرد که کمتر از این دست اتفاقات را می‌شنید. در این محدوده هر چه بود اختلافات جزیی بر سر آب و زمین بود، نزاع‌های جزیی و این اواخر که مشکلات اقتصادی بیشتر شده بود گاه پیش می‌آمد که خبری از کلاهبرداری هم دریافت می‌کردند، اما دریافت خبر قتل تفاوت داشت.

قتل با روسری بخاطر اختلاف زناشویی

 

بلافاصله با کلانتری ارتباط برقرار شد، مأموران کلانتری هنوز هم درشک بودند که شاید ماجرا تنها اختلافی خانوادگی است که منجر به زد و خورد شده و زن بخاطر ضرباتی که خورده بیحال یا حتی بیهوش شده و اطرافیان پیاز داغش را زیاد کرده‌اند.

در عین حال خیلی سریع آماده شده و به طرف محل حادثه راه افتادند. آن‌ها در عین حال با آگاهی نیز تماس گرفتند تا تیمی از مأموران این اداره که تخصص لازم را دارند همراه آن‌ها به محل اعزام شود.

ساعتی بعد آن‌ها هم در روستا حاضر شده بودند، خبر کاملاً  جدی بود، زنی 38 ساله به طرز مشکوکی فوت کرده بود. مأموران آگاهی در بررسی اولیه به این نکته رسیدند که این زن بوسیله یک روسری خفه شده و به قتل رسیده است.

مأموران دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس از همان لحظه تحقیقات خود را شروع کردند، آن‌ها از اهالی روستا، همسایه‌ها و فامیل زن جوان و همسرش درباره زندگی این زوج و دلایلی که می‌توانست باعث این حادثه شده باشد تحقیق کردند و به سرنخ‌هایی هم دست یافتند.

مأموران در گفت وگو با کسانی که در روستا بودند و در جریان تحقیقات میدانی تکه‌های پازل این حادثه تلخ را گردآوری کرده و با کنار هم گذاشتن آنها، تنها مظنون این قتل را همسر وی دانسته و برای بازداشت وی وارد عمل شدند.

دستور دستگیری از سوی قاضی ویژه قتل صادر شد، مأموران وارد عمل شده و توانستند مرد مظنون را دستگیر کرده و به آگاهی دلالت دهند.

او ابتدا به انکار روی آورده و خود را بی خبر می‌دانست، اما وقتی در مقابل بازجویی‌های علمی و فنی مأموران پلیس قرار گرفت لب به سخن گشوده او در ابتدا نمی‌خواست که قتل را گردن بگیرد و داستان‌هایی مبنی بر دست نداشتن خود برای مأموران بازگو می‌کرد، اما زمانی که در مقابل ادله موجود و مستندات کشف شده از او در صحنه جرم قرار گرفت لب به اعتراف گشود و گفت که با همسرش اختلاف داشته است. او گفت که در روز حادثه این اختلافات به اوج خود رسید و او در شرایطی که کنترل اعصاب خود را از دست داده بود مرتکب قتل همسرش شده است.

در همین راستا سرهنگ هوشنگ کیانی، فرمانده انتظامی بردسکن به خبرنگار ما گفت که مردی جوان در شهرستان بردسکن که در پی اختلاف با همسرش، او را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی بخش شهرآباد بلافاصله تیمی از پاسگاه انتظامی این بخش به همراه تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. سرهنگ هوشنگ کیانی افزود: در بررسی‌های مأموران انتظامی در محل مشخص شد زنی 38 ساله با استفاده از یک روسری زنانه به قتل رسیده است.

وی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس پس از یک سری تحقیقات میدانی و سرنخ‌های بجا مانده به همسر این زن مظنون و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند. سرهنگ کیانی اظهار داشت: متهم به قتل در بازجویی‌های علمی پلیس در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از او در صحنه جرم به قتل همسرش در پی اختلافات خانوادگی اعتراف کرد. وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.