حجت الاسلام پژمان‌فر تاکید کرد که جنجال‌سازی اخیر فائزه هاشمی برای تحت الشعاع قراردادن رسوایی فیشهای حقوقی است.

علت جنجال‌سازی فائزه هاشمی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام نصراله پژمان‌فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره شبهه‌افکنی و هتاکی اخیر فائزه هاشمی رفسجانی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم احکام دین را به معنای واقعی اجرا کنیم بدون داشتن یک حکومت دینی این کار امکان‌پذیر نیست.دین یک بسته کامل و جامع است که توجه آن به همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی دارد.

وی افزود: اشخاصی که معتقدند می‌شود به بعضی از احکام دین توجه کرد و بخش دیگری از آن بی‌توجه بود، شناخت درستی از دین ندارند. البته ممکن است به دلیل برخی شرایط زمانی، مکانی و محدودیتهای دیگر بخشی از حوزه دین را نتوانیم عملیاتی کنیم که این یک مسئله خاص است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اشخاصی در جامعه می‌خواهند مطلبی از دین  را براساس تحریفات خود در افکار عمومی مطرح کنند که شناخت این‌گونه افراد از دین سطحی است و بیان این مطالب چیزی جز توهم نمی‌تواند باشد. بنابراین مطمئن باشید نگاه این دسته از آدمها، نگاه سکولار و بی‌دینی است، چرا که  آنها اسلام را نشناخته و حتی ملتزم به اسلام هم نیستند.

نماینده مردم مشهد در پارلمان درباره اینکه چرا هاشمی رفسنجانی نسبت به تحرکات  اخیر دخترش «فائزه» هیچ‌گونه موضعی نمی‌گیرد، بیان کرد:  جامعه سؤالات و ابهاماتی در مورد شخص هاشمی دارد که خود ایشان باید سؤالات و ابهامات را پاسخگو باشد. مواردی که پیش آمده و متأسفانه ایشان ورود نمی‌کنند منجر به بدبینی مردم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین پژمان فر در خاتمه تاکید کرد: معتقدم جنجال‌سازیهای اخیر فائزه هاشمی رفسنجانی در راستای تحت الشعاع قراردادن رسوایی فیشهای حقوقی است که نباید خیلی به این مسئله پرداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.