معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت های قرآنی سرآمد سایر فعالیت های آموزش و پرورش است، گفت: یکی از جذاب ترین برنامه های قرآنی آموزش و پرورش فعالیت قرآنی است.

 یکی از جذاب ترین برنامه های آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری شبستان، حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه سی و چهارمین مسابقات قرآنی دانش آموزان سراسرکشور در همدان گفت: یکی از جذاب ترین برنامه های آموزش و پرورش فعالیت قرآنی است چرا که برنامه های قرآنی از بدو پیروی انقلاب اسلامی با امور تربیتی متولد شده است.

 

وی افزود: در این دوره از مسابقات دانش آموزان در رشته های صحیفیه سجادیه، احکام و انشاء نماز، قرائت، مداحی، حفظ و اذان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی موجب انگیزه، رغبت و تقویت دانش آموزان با یکدیگر می شود و همین امر باعث هدایت دانش آموزان به مسیر الهی می شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: وقتی دانش آموزان در سطوح مختلف قرائت، تجوید تفسیر روخوانی و غیره در سطح جهان  دارای رقیب باشند قطعاً رشد بیشتری نسبت به حال خواهند داشت.

 

کفاش خاطرنشان کرد: از تمامی استان های مختلف در نوبت انتظار برای برگزاری مسابقات قرآنی هستند و این در حالیست که همه ساله یکی از بخش های آوایی یا پژوهشی در استان خراسان رضوی برگزار می شود .

 

وی ابراز داشت: دانش آموزان قرآنی کشور توانایی درخشش در جهان را دارند چراکه بسیاری از چهره‌های شاخص و قرآنی امروز کشور روزی در این مسابقات شرکت داشته‌اند.

 

وی گفت: در دوره قبلی مسابقات که ۵ سال پیش در استان فارس برگزار شد طی قرعه‌کشی پرچم این مسابقات به استان همدان داده شد و امسال نیز پس از اتمام مسابقات در استان همدان پرچم مسابقات برای میزبانی استان اردبیل در دور بعدی مسابقات تقدیم این استان خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.