قدس آنلاین - گیلان - نرجس غلامپور : رئیس کل دادگستری گیلان گفت: گردشگران هنجارهای اجتماعی و فرهنگی گیلان را برای حفظ امنیت رعایت کنند.

گردشگران هنجارهای گیلان را رعایت کنند

احمد سیاوش‌پور با اشاره به اینکه همگرایی و جدیت دستگاه قضایی و پلیس در احقاق حق مردم و ایجاد امنیت بسیار تاثیرگذار است اظهار کرد: پلیس اقدام‌های بزرگی برای ایجاد امنیت در استان انجام داده است.

وی به ایجاد ناامنی در منطقه خاورمیانه و بعضی از کشورهای اروپایی اشاره کرد و افزود: پلیس با حرکت‌های جهادی امنیت را در جامعه به ارمغان آورده و این امر آرزوی مردم منطقه شده است.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه دستگاه‌های نظامی و انتظامی ایران اسلامی نقشه‌های تفرقه‌افکنی و ناامنی دشمنان را خنثی کردند، تصریح کرد: امنیت اجتماعی و ملی بستر پیشرفت در تمام نظام‌ها و کشورها است و توسط نیروهای نظامی و انتظامی تحقق پیدا می‌کند.

سیاوش‌پور، شرایط گیلان در حوزه امنیت را بسیار مطلوب خواند و بیان کرد: وجود امنیت بی‌نظیر در گیلان سبب ورود بسیاری از گردشگران به این استان شده است.

وی با تأکید براینکه گردشگران باید هنجارهای اجتماعی و فرهنگی را برای حفظ امنیت رعایت کنند، خاطرنشان کرد: وجود امنیت در هر منطقه‌ای وابسته به ساکنان و افراد آن منطقه است.

*کاهش جرائم خشن در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور بر کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان تأکید کرد و گفت: پلیس اقدام‌های ارزشمندی در راستای حفظ امنیت اجتماعی در جامعه انجام داده است.

سردار محمدرضا میرحیدری از کاهش جرائم خشن در گیلان خبر داد و افزود: ایمان و فرهنگ والای مردم سبب ایجاد امنیت گسترده و همه‌جانبه در استان شده است.

وی با اشاره به فعالیت معاون اجتماعی پلیس گیلان در حوزه مشاوره، کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی، بیان کرد: بسیاری از پرونده‌های قضایی با ارجاع به بخش مذکور به مصالحه ختم شده است.

فرمانده انتظامی گیلان، بسیاری از سارقان و مجرمان را اهل و ساکن استان خواند و تصریح کرد: موضوع مذکور با دستگیری سارقان و مجرمان غیر بومی در مدخل‌های خروجی و ورودی گیلان محرز شده است.

میرحیدری با بیان اینکه کاهش جرائم موجب افزایش امنیت ملی می‌شود، خاطرنشان کرد: امنیت مردم، منفعت پلیس محسوب می‌شود.

وی به تنگ کردن عرصه برای مجرمانی که از خارج از استان وارد گیلان می‌شوند اشاره کرد و یادآور شد: برخورد پلیس با مجرمان مذکور جدی است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به جلوگیری جدی از ورود انواع کالای قاچاق به استان، اظهار کرد: پلیس با برخوردهای جدی با مجرمان و قاچاقچیان از تولید ملی حمایت می‌کند.

میرحیدری از برخورد شدید با مروجان فساد در گیلان خبر داد و افزود: عروسک‌های دشمنان که به‌دنبال ایجاد فساد و ناامنی در ایران اسلامی هستند باید از خواب غفلت بیدار شوند.

وی با بیان اینکه به‌دنبال اقدام‌های انقلابی در برخورد با فساد و ناامنی در جامعه هستیم، تصریح کرد: مجرمان و مروجان فساد برای جلوگیری از کدر شدن چهره پاک گیلان شناسنامه‌دار می‌شوند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.