قدس آنلاین/ بیرجند : آیین تکریم و معارفه مدیرتوزیع برق شهرستان سربیشه باحضور امام جمعه و فرماندار شهرستان مدیرعامل، قائم مقام مقام مدیرعامل در مدیریت برق شهرستان ها، معاون منابع انسانی و سایر مدیران و نمایندگان ادارات شهرستان سربیشه برگزار گردید.

احداث نیروگاه بادی درح گامی در راستای اقتصاد مقاومتی و شکوفایی مرزی درخراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین  از بیرجند،مدیر سابق توزیع برق شهرستان سربیشه دراین مراسم گزارشی از عملکرد وفعالیت های 12 ساله خود دراین مدیریت ارائه کرد.

مهندس جواد بهائین دراین گزارش که مقایسه ای بین وضعیت حجم تأسیسات و شاخص های مختلف بین سال های 83 تا 95 ارائه شد بیان کرد: طی این سال ها قدرت پست های فوق توزیع 100 درصد، تعداد فیدرهای 20 کیلوولت 225 درصد، تعداد ترانسفورماتورهای توزیع 87.6 درصد، قدرت ترانسفورماتورهای توزیع 82.6 ، حجم شبکه فشار متوسط 83.7 ، حجم شبکه فشار ضعیف 105.2 ، تعداد نقاط مانوری 320 و تعداد تجهیزات حفاظتی و کنترلی 220 درصد رشد داشته است.

 وی گفت: در این مدت تعداد مشترکان شهرستان 62.8 درصد رشد داشته و تعداد روستاهای برقدار شهرستان نیز 3 برابر شده است.

 وی درباره شاخص های خاموشی ها نیز افزود: نرخ انرژی توزیع نشده از 0.72 در هزار در سال 89 به 0.36 در هزار و درصد تلفات از 10 درصد در سال 91 به 7.27 درصد در سال 94 کاهش یافته است.

مدیر سابق توزیع برق شهرستان سربیشه از دیگر اقدامات انجام شده به راه اندازی شعبه برق بخش درح در سال 85، توسعه زیرساخت های برق نوار مرز شهرستان، راه اندازی سیستم GIS برای اولین بار در سطح شرکت به صورت پایلوت در سال 88 ، انجام مانور بزرگ بحران در سال 92 ، راه اندازی شعبه برق مود درسال 94 اشاره کرد.

وی احداث نیرو گاه بادی درح به میزان 50 مگاوات در افق آینده این شهرستان را از خدمات ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای اقتصاد مقاومتی و شکوفایی مرز این شهرستان با کشور افغانستان برشمرد و افزود: این زیر ساخت در آینده شهرستان و همچنین توسعه منطقه ویژه اقتصادی موثر خواهد بود.

  امام جمعه شهرستان سربیشه نیز دراین مراسم با قدردانی از خدمات مدیریت سابق و پرسنل  توزیع برق سربیشه  بیان کرد: ثبات مدیریتی در سطح شرکت توزیع نیروی برق از نقاط مثبت این شرکت است.

حجت الاسلام و المسلمین سنجری برگزاری جلسه تودیع و معارفه جهت مدیران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی را احترام به مردم و مسئولان و همکاران برشمرد. 

فلاحی سرپرست فرمانداری شهرستان سربیشه هم با قدردانی از زحمات مدیر سابق توزیع برق سربیشه ابراز امیدواری کرد با حضور مدیر جدید شاهد تغییرات مثبت و بهتر نسبت به گذشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با قدردانی از زحمات12 ساله مهندس بهائین وی را از مدیران لایق استان معرفی کرد وگفت: پرداخت معوقات برق مصرفی کمک به توسعه و آبادانی استان است.

مهندس شرکاء با اشاره به بدهکاری شرکت به پیمانکاران و مطالبات انباشته شرکت از مشترکان افزود: با توجه به کاهش شدید اعتبارات و نقدینگی از مسئولان ادارات و نهادها خواست درراستای پرداخت معوقات با این شرکت همکاری کنند.

   مهندس علی سحرخیز مدیر جدید توزیع برق شهرستان سربیشه ضمن ارائه گزارشی از سابقه کاری خود از زحمات مهندس بهایین و پرسنل تشکر و ابراز امیدواری کرد: در آینده با تلاش همه جانبه به بهبود شاخص های مورد نظر و رضایت بیش از پیش مشترکان دست یابیم.

   در پایان این مراسم از خدمات 12 ساله مهندس جواد بهائین قدردانی و مهندس علی سحرخیز  به عنوان مدیر جدید توزیع برق شهرستان سربیشه معرفی شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.