قدس آنلاین: هشتمین کنگره قلب و عروق با حضور ۲۲۰ متخصص داخلی و خارجی صبح امروز در بیمارستان رضوی مشهد آغاز به‌کار کرد.

هشتمین کنگره قلب و عروق در بیمارستان رضوی مشهد آغاز به‌کار کرد

به گزارش قدس آنلاین، هشتمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی صبح امروز در بیمارستان فوق تخصصی رضوی آغاز به کار کرد.
در این کنگره سه روزه، 220 استاد داخلی و خارجی شرکت کردند و 31 سخنران خارجی از کشورهای آلمان، انگلیس، آمریکا، ایتالیا، ژاپن، مالزی، ترکیه، هند، مصر، کره جنوبی، ویتنام و ایرلند در کنار اساتید بزرگ از سراسر ایران، حاضر شدند.
در این کنگره، 241 مقاله منتخب از میان بیش از هزار مقاله ارسالی در قالب سخنرانی و حدود 10 مقاله در قالب پوستر ارائه می‌شود که خود حاکی از استقبال فراوان از این کنگره است.
12 سمینار جانبی و چهار کارگاه فوق تخصصی قلب با موضوعاتی مانند اکوکاردیوگرافی سه بعدی، مفاهیم بنیادی و پیشرفته اکوکاردیوگرافی جنین، اقدامات تهاجمی غیرجراحی بر روی قلب جنین و الکتروفیزیولوژی نیز برگزار می‌شود.
در این کنگره تلاش بر این است که از آخرین دستاوردهای علمی جهان در راه ارتقای درمان بیماری‌های قلبی استفاده شود.
هشتمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بیمارستان رضوی از تاریخ 6 تا 8 مرداد ماه امسال در آمفی‌تئاتر بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.
در مراسم افتتاحیه این کنگره قاسم سلطانی رئیس بیمارستان رضوی، بهزاد علیزاده مسئول برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی، سیدمطهرکمال شجاعی دبیر اجرایی هشتمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی، منوچهر رادپور دبیر علمی هشتمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی و جمعی دیگر از مهمانان داخلی و خارجی به ایراد سخن پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.