قدس آنلاین: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: پدر و مادر شهید صیادشیرازی با تربیت صحیح فرزند خود او را به عنوان یک خادم نظام، انقلاب، ولایت فقیه و مردم معرفی کردند.

پدر و مادر شهید صیادشیرازی فرزندی صالح پرورش دادند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر مادر شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی نقش به سزایی در همکاری و نزدیکی ارتش و سپاه داشت و پس از خلع بنی صدر از فرماندهی کل قوا، برای پایان دادن به ناهماهنگی ارتش و سپاه در آن دوران، قرارگاه مشترک عملیاتی سپاه و ارتش را راه اندازی کرد و به عنوان فرمانده ارشد در آن قرارگاه مشغول به فعالیت شد.
وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری امیر سرافراز ارتش اسلام و سرباز صادق و فداکار دین و قرآن، نظامی مؤمن و پارسا و پرهیزکار، سپهبد علی صیاد شیرازی  به دست منافقین مجرم و خونخوار و روسیاه به شهادت رسید.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه بندگان صالح خدا ترسی از مرگ ندارند، خاطرنشان کرد: خطر مرگ کوچک‌تر از آن است که بندگان صالح خدا را از راه او بازگرداند و عشق به منال دنیوی حقیرتر از آن است که در دل نورانی شایستگان جایی بیابد، کوردلان منافق بدانند که با این جنایت‌ها روز به روز نفرت ملت ایران از آنان بیشتر خواهد شد و خون مردان پاکدامن و پارسا همچون شهید صیادشیرازی آنان را در تاریخ و در دل این ملت همیشگی خواهد کرد.
آیت‌الله علم‌الهدی گفت: چنین شخصیت‌هایی در دامان پاک مادری پرورش می‌یابند که خود یک الگو هستند و پدر و مادر شهید صیادشیرازی هم با تربیت صحیح فرزند خود او را به عنوان یک خادم نظام، انقلاب، ولایت فقیه و مردم معرفی کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.