مراسم تشییع پیکر شهربانو شجاع؛ مادر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

تشییع پیکر مادر شهید صیاد شیرازی در حرم مطهر رضوی + فیلم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، مراسم تشییع پیکر مادر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور فرماندهان نیروی زمینی، مسئولان استانی و کشوری، جمعی از مسئولان و خدام آستان قدس رضوی، خانواده این شهید بزرگوار و عموم مردم شهیدپرور و انقلابیمشهد مقدس در حرم مطهر رضوی برگزار شد.
آیت الله علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با حضور در صحن آزادی حرم مطهر امام رضا(ع) بر پیکر این بانوی بزرگوار نماز میت را اقامه کرد.
پیکر مادر شهید صیاد شیرازی پس از طواف بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) برای خاکسپاری به آرامگاه خواجه‌ربیع مشهد منتقل شد.
استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم، مادر سردار شهید صیاد شیرازی را مادر همه شهدا دانست و گفت: شهدا یک شجره واحد بودند که زیر نظر مادرانی متعهد، دین دار و ولایت مدار رشد و پرورش یافتند. 
رشیدیان با بیان اینکه این مادر بزرگوار نقش بی بدیلی در تربیت فرزند خود داشته است، گفت: تلاش های این بانوی بزرگوار بوده که امروز از شهید صیاد شیرازی به عنوان یک قهرمان ملی در کشور یاد می شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به نقش بی بدیل مادران شهدا اشاره کرد و افزود: اگر شهدا در میدان های نبرد و عرصه های جهاد و خطر، رشادت، فداکاری و از خود گذشتگی نشان می دهند، بیانگر این است که مادرانی فداکار و متدین آن ها را به شایستگی تربیت کرده اند.
احمدرضا پوردستان افزود: مادر شهید صیاد شیرازی نیز همچون تمام مادران شهید در زندگی شهید صیاد نقش والایی داشته است. این مادر بزرگوار با تربیت دینی، فرزندی ولایت مدار و شجاع را به جامعه تحویل داد که توانست منشا برکات فراوانی برای نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی باشد.
لازم به یادآوری است؛ شهربانو شجاع؛ مادر شهید صیاد شیرازی ظهر دوشنبه چهارم مرداد ماه پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.