خانواده سه نفره سارقان حرفه‌ای منازل الهیه مشهد، در عملیات ویژه پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری پدر و مادری که با فرزندشان به خانه‌های مردم دستبرد می‌زدند

به گزارش خبرنگار ما به نقل از رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی حاکی است، در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مسکونی و آپارتمانهای واقع در الهیه مشهد، عملیات ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستورکار مأموران پایگاه غرب مشهد پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حمید رزمخواه گفت: این کارآگاهان با بررسی شگرد سارقان، بازبینی دقیق محل‌های وقوع سرقت و همچنین تحقیق از مالباختگان و ساکنان محل، به سرنخ‌هایی از دست داشتن یک خانواده سه نفره در تمامی این سرقت‌ها رسیدند.

وی افزود: افسران رسیدگی کننده به این پرونده در ادامه با انجام یک سری تحقیقات گسترده میدانی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، سردسته این باند خانوادگی را که مردی 39 ساله به نام هادی و از مجرمان سابقه‌دار می‌باشد، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

اندک پس از دستگیری هادی، همسر و فرزند او نیز دستگیر شدند که در بازرسی مخفیگاه آنها در کوی امیر، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل تلویزیون ال سی دی، چرخ گوشت، جاروبرقی، سماور، آبمیوه گیری و امثال آن کشف شد.

رزمخواه گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده تاکنون به 10 فقره سرقت از منازل و فروش بخشی از اموال مسروقه به دو نفر مالخر به نامهای علی (31 ساله) و مرتضی (36 ساله) مستقر در بازار همت‌آباد و شهرک شهید رجایی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه تحقیقات از متهمان برای دستیابی به سایر جرایم احتمالی آن‌ها ادامه دارد، از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت در حد امکان درهای ورودی و داخلی منازل را به سامانه هشدار دهنده مجهز کرده و از نگهداری وجوه نقد و اشیای گرانقیمت در خانه پرهیز کنند و در مواقعی که به مسافرت می‌روند، ضمن خودداری از روشن گذاشتن لامپ یک اتاق به مدت طولانی، از همسایگان و افراد مورد اطمینان بخواهند تا از منزلشان مراقبت نمایند.

وی همچنین ثبت شماره سریال لوازم منزل و نگهداری در جای مطمئن را راهکاری مؤثر برای پیدا کردن و تحویل اموال مسروقه پس از کشف سرقت عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.