واحدی متخلّف در منطقه ۲۱ تهران که اقدام به فروش گوشت چرخ‌کرده غیربهداشتی با سوءاستفاده از نام برندهای معروف کرده و گوشت‌های تاریخ گذشته، غیرقابل‌مصرف انسانی و مرجوعی را در میان مردم توزیع کرده بود شناسایی شد.

فروش گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته به تهرانی‌ها در منطقه ۲۱

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم بازرسی‌های دامپزشکی شهر تهران پرده از تقلب بزرگی برداشت که سلامت و بهداشت عمومی مردم تهران را نشانه گرفته بود.

فردی متقلب و شیاد در واحدی در جنوب غرب شهر تهران (منطقه 21) اقدام به بسته‌بندی و عرضه گوشت چرخ‌کرده با گوشت‌های مرجوعی و تاریخ گذشته و ضایعات و عرضه آن با اسم برندهای معروف در بازار مصرف کرده است.

بنابراین گزارش، سید علی بابایی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تهران دراین‌ارتباط اظهار کرد: با توجه به عدم رعایت ضوابط بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور همچنین استفاده از گوشت‌های مرجوعی و تاریخ گذشته، سنگدان و آلایش طیور در تهیه گوشت‌های چرخ‌کرده بسته‌بندی و جعل لیبل کرده است.

وی افزود: میزان 4 تن گوشت چرخ‌کرده بسته‌بندی و فرآورده‌های خام دامی مورداستفاده در تهیه آنها از چرخه مصرف انسانی خارج و ضمن پلمب کارگاه متخلف مذکور، پرونده مربوطه تحویل مراجع قضایی شد.

علی بابایی از شهروندان تهرانی درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراحل حمل‌ونقل، نگهداری، توزیع و طبخ فرآورده‌های خام دامی، مراتب را در اسرع وقت طی تماس با شماره تلفن 66591005 به واحد رسیدگی به شکایات این اداره اعلام کنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.