جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یک ارتش قوی می‌تواند امنیت رابیافریند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش قوی ضرورت یک کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و مدال‌آوران نزاجا که در ستاد نیروی زمینی برگزار شد، اظهار کرد: ارتش قوی، ضرورت یک کشور است و امنیت را یک ارتش قوی و نیرومند می‌تواند بیافریند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: امروز جامعه به افراد قوی و امین در سطوح مختلف مدیریتی نیاز دارد و ورزشکاران با کسب مدال در میادین بین‌المللی قوی بودن را به عرصه ظهور رسانده‌اند.

به نقل از پایگاه خبری ارتش، حیدری با اشاره به حضور ورزشکاران در میادین داخلی و بین‌المللی و کسب رتبه کسب و مدال از سوی آن‌ها، خاطر نشان کرد: در حقیقت آن مدال متعلق به همه کشور بوده و افتخاری است بر گردن جمهوری اسلامی ایران که پرچم مقدس کشورمان به احتزاز در می‌آید. ورزشکاران باید شهدا را الگوی خود قرار داده که با گذشت در زندگی‌شان امنیت را به ارمغان آورده و این عزیزان با صرف وقت و زندگی خودشان پرچم جمهوری اسلامی ایران را در رقابت‌های مختلف ورزشی به احتزاز درمی‌آورند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان اظهار کرد: ما به این موضوع افتخار می کنیم که پرچم اسلام بالاتر از پرچم ابرقدرت‌های دنیا قرار می‌گیرد و این ارزش بالایی برای کشور و اسلام محسوب می‌شود؛ چراکه ورزشکاران با مجاهدت خود بهترین وقت‌شان را برای این کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند تا پرچم کشورمان در مقابل کشورهای دنیا به احتزاز درآید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.