قدس آنلاین - یزد : معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت : شورای فرهنگی استانداری بر مبنای کار فکری و خلاقانه زمینه فعالیت هایی نو و اثر گذار را فراهم کند

فعالیت شورای فرهنگی بر مبنای کار فکری و خلاقیت باشد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سیدعلی عز الدینی" در نشست شورای فرهنگی استانداری با تاکید بر استفاده از فرصت ها برای انجام فعالیت های عمیق فرهنگی  اظهار داشت: برای انجام فعالیت های شاخص در شورای فرهنگی استانداری به ایده ها و پیشنهادات فکری و نو نیازمندیم.
وی افزود : برخی از موارد ساختاری در شورای فرهنگی استانداری مغفول مانده و موضوعاتی مانند آسیب پذیری اجتماعی و وجدان کاری باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد و برای آن برنامه ریزی شود.


توسعه فرهنگ و تکریم ارباب رجوع از رسالتهای مهم شورای فرهنگی

مدیرکل حوزه استاندار اظهار داشت : درجایگاه شورای فرهنگی استانداری می توان موضوعات کلانی را در تمام شاخه های فرهنگ دنبال کرد و تنها به موضوعات دیکته شده اکتفا نکرد.

"عباس حیدری" اظهارداشت : در مقوله فرهنگ باید به برنامه ها در قالب محتوا و اینکه چه بهره وری از آن خواهیم برد دقت کافی شود تا اتفاقات هدفمند و تاثیرگذاری را شاهد باشیم.

وی خاطر نشان ساخت: تکریم ارباب رجوع و توسعه فرهنگ باید از رسالت های پیش رو و مهم شورای فرهنگی باشد و برای تبیین مبحث اخلاق اداری می توان بر مبنای قرآن و نهج البلاغه این موضوع را بهبود بخشید.

حیدری افزود: وظیفه ما این است برای تقویت ارتباط بین مسئولان، مدیران و همکاران برنامه ریزی کنیم تا دسترسی به دغدغه های افراد برای گرفتن تصمیم درست فراهم شود.

گفتنی است در ادامه این جلسه موضوعاتی مانند اردوهای فرهنگی و تفریحی، تدوین راهکارهای انگیزشی در محیط کار، ترویج فرهنگ مذهبی،دینی و ملی با روش های جذاب و ایجاد فضای فکری مناسب مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.