ارتش سوریه روز چهارشنبه اعلام کرد که کنترل تمام مسیرهای ارتباطی تروریستها در شرق حلب را به دست گرفته است.

بسته شدن تمام راه‌های ارتباطی تروریستها در شرق حلب

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازایسنا، در بیانیه منتشر شده از سوی فرماندهی کل نیروهای ارتش سوریه آمده است که این نیروها توانسته اند تمام مسیرهای منتهی به شرق حلب که نیروهای تروریستی از طریق آن اقدام به دریافت نیرو و سلاح می کردند در اختیار بگیرند.
پیشتر ارتش سوریه با منتشر کردن پیامهایی در میان ساکنان این مناطق از افراد مسلح خواسته بود تا سلاح خود را زمین گذاشته و این شهر را ترک کنند.
ارتش سوریه حدود یک ماه پیش عملیات مهمی را در شمال شهر حلب آغاز کرد که هدف آن محاصره 10 تا 15 هزار تروریست در شرق و شمال شهر حلب و قطع راههای امدادرسانی ترکیه از ادلب به داخل حلب بود.
نگرانی ها در خصوص افراد تحت محاصره نیروهای تروریستی در شهر حلب افزایش یافته به طوریکه دبیرکل سازمان ملل روز دوشنبه خواهان توقف دو روزه درگیریها برای رساندن کمک های بشر دوستانه به این افراد شد.
فرماندهی ارتش سوریه ضمن تأکید بر تلاش برای حفظ امنیت و سلامت مردم، از مردم حلب خواست تا در متوقف کردن درگیری‌ها و بازگشت امنیت و آرامش به حلب، با ارتش سوریه همکاری کنند تا خدمات اولیه مانند برق و آغاز آموزش در مدارس و بازگشت زندگی طبیعی به شهر سریعتر بازگردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.