قدس آنلاین: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) پیکر پاک چهار شهید خونین بال بی نشان در خراسان شمالی تشییع می‌شود.

تشییع و خاکسپاری ۴ شهید گمنام در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ احیاء محمد امیری در نشست خبری افزود: با برگزاری یادوراه ها و مراسمات مختلف باید همواره یاد و خاطر شهدا زنده نگه داشته شود تا فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی در بین نسل جوان تبیین و ترویج شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از چهار شهید گمنام خراسان شمالی در شهر فاروج و شیروان گفت: عصر پنج شنبه هفتم مرداد ماه جاری ساعت ١٨ آئین استقبال از این شهدا از میدان آزادگان تا میدان شهید و به سمت مسجد انقلاب شهرستان بجنورد انجام و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آیین وداع با پیکر پاک این شهدا با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

سرهنگ امیری اظهار داشت: پیکر پاک دو شهید گمنام درشهر صفی آباد شهرستان اسفراین و پیکر مطهر دو شهید دیگر نیز در شهر ایور از شهرستان گرمه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: از دو شهیدی که در شهرستان اسفراین تشییع و تدفین می‌شوند یکی از این شهدا ٢۰ ساله و در عملیات بدر به شهادت رسیده و دومین شهید ٢١ ساله و در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

به گفته سرهنگ امیری سومین شهید گمنام که در عملیات والفجر ٨ به شهادت رسیده ٢١ساله و چهارمین شهید که در عملیات بدر شهید شده ٢٧ساله است

انتهای خبر.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.