قدس آنلاین- گیلان- نرجس غلامپور: جلسه کاری مشترک شرکت گاز و مخابرات استان با حضور مهندس خضردوست مدیرعامل شرکت مخابرات و هیئت همراه به میزبانی شرکت گاز استان برگزار شد.

سامانه پرداخت ۲۰۰۰ بستر مناسبی برای ارائه خدمات بهتر به مشترکین است

در ابتدای این جلسه مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل مخابرات و هیئت همراه، از شرکت مخابرات به جهت همکاری همه جانبه و بی دریغ با شرکت گاز تقدیر و تشکر بعمل آورد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه پرداخت 2000، این سامانه را بستر مناسبی برایارائه خدمات شایسته تر به مشترکین دانست.

در ادامه مدیرعامل شرکت مخابرات ضمن تشکر از فعالیت های شرکت گاز، آمادگی خود را برای همکاری بهتر با این شرکت در زمینه استفاده بیشتر از خدمات مخابرات اعلام نمود.

مهندس خضردوست، تشکیل این جلسات و هماهنگی لازم را برای توسعه استان ضروری دانست و از تعامل مدیریت و همکاران شرکت گاز استان گیلان تشکر کرد.

در این جلسه علاوه بر بحث پیرامون سامانه پرداخت 2000، درخصوص تجهیز مرکز امداد گاز به خطE1  هماهنگی لازم بعمل آمد.

سپس درخصوص مسائل دیگر از جمله خسارات وارده توسط پیمانکاران به تأسیسات طرفین و نحوه تسویه حساب مالی که به صورت لاوصول مانده است هماهنگی لازم صورت پذیرفت.

در پایان مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن تشکر از حضور مهندس خضردوست و همکاران در شرکت گاز، تعامل و همکاری بیشتر دو شرکت را زمینه ساز ایجاد خدمات باکیفیت تر و سریع تر به مردم و مشترکین عزیز دانست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.