سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه به دو حادثه بریدن سر یک کشیش فرانسوی و یک کودک سوری در حلب واکنش نشان داد.

واکنش وزارت خارجه به سر بریدن کودک سوری و کشیش فرانسوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد دو حادثه بریدن سر یک کشیش فرانسوی و یک کودک سوری در حلب  اظهار داشت: ما از این اقدامات ضد بشری، ددمنشانه و نفرت انگیز در کنار تمامی وجدان های بیدار جامعه بشری به یک اندازه اندوهگین  وغمگین می باشیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این اقدامات شرک آمیز مشابه، حاوی یک پیام نکوهیده واحد میباشد که ریشه تمامی این جنایات الهام گرفته از یک تفکر انحرافی و منحط تولید شده نزد پدران داعش و القاعده است وبی شک اینگونه رفتارهای وحشیانه در هر کجا که باشد منفور و محکوم است.

بهرام قاسمی افزود: بی توجهی به دردها و مصائب مردم آواره و بی پناه برخی کشورهای منطقه و دست اندازی و دخالت اربابان و حامیان داعش و القاعده و ترویج تقکر داعشی انها درجهت  تولید ،تربیت  و صدورنفرت ،خشونت و ترور ، باعث گردیدکه این فاجعه با سهل انگاری دیگر کشورها همچون طاعونی مزمن همه جا رافراگیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره اینکه هدف از اینگونه اعمال رودرو قرار دادن مردم جهان ودر صورت امکان براه انداختن جنگهای فرقه ای است، تصریح کرد: ما همواره تاکید کرده ایم جهانیان باید در مبارزه با تروریسم متحد شوند و با تکیه بر عزم واراده مشترک بین المللی و افزایش تلاش های متمرکز جهانی باهدف ریشه کنی افکارتروریستی ،که متاسفانه  ازکانونی واحد و عیان سرچشمه می‌گیرد، به یک مبارزه واقعی و جدی روی آورند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.