معاون رئیس پلیس دبی مدعی شد عراقی ها و بحرینی ها بجای افتخار به رهبران ملی شان، به احمدی نژاد و قاسم سلیمانی مباهات می کنند.

اعراب به  قاسم سلیمانی افتخار می کنند/ جهان هر روز با مشکل آفرینی یک عرب پناهنده در غرب از خواب بر می خیزد+تصاویر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ضاحی خلفان تمیم، معاون رئیس پلیس دبی در تازه ترین اظهارات خود در توییتر مدعی شد بحرینی ها و عراقی ها بجای افتخار به فرماندهان ملی شان، به افرادی مانند احمدی نژاد و قاسم سلیمانی مباهات می کنند.
وی در حساب توییتر خود نوشت: من هیچ قوم و مردمی را در جهان نمی شناسم که بیشتر از فرمانده ملی شان، به یک فرمانده خارجی افتخار کنند؛ به جز مردمان ما در کشورهای حوزه خلیج فارس. 
وی در ادامه نوشت: اخوانی ها به اردوغان و عراقی ها، بحرینی ها و حوثی ها به [آیت الله] خامنه ای، [آیت الله] خمینی، احمدی نژاد و قاسم سلیمانی افتخار می کنند.وی در ادامه نوشت: این نشان از ملیت گمشده نزد این افراد است. کسی که ملیت ندارد، نمی تواند وطن را بسازد.معاون رئیس پلیس دبی در ادامه خطاب به مردم کشورهای عربی نوشت:  ای ترسوها، به رهبرانتان افتخار کنید؛ نه به اردوغان. به کشورهایتان افتخار کنید، نه به ترکیه.وی همچنین تصریح کرد: ما باید عشق میهن و رهبرانمان را در دل جوانانمان تقویت کنیم.

 
ضاحی خلفان: عراقی ها و بحرینی ها به احمدی نژاد و قاسم سلیمانی افتخار می کنند/ جهان هر روز با مشکل آفرینی یک عرب پناهنده در غرب از خواب بر می خیزد
 
وی در بخش دیگری از اظهارات خود در توییتر نوشت: جهان هر روز با مشکل یک عرب مقیم یا پناهنده در غرب از خواب بر می خیزد. انسان از این بشری که غرب از آنها مراقبت می کند، اما آنها به این زیبایی، با زبان انفجار پاسخ می دهند، متحیر می شود.
امیدوارم ترامپ به پیروزی برسد و تمامی این افراد را به کشورهایشان بازگرداند. از ترامپ حمایت کنید که او رئیس جمهور شایسته ای برای آمریکاست.
 
ضاحی خلفان: عراقی ها و بحرینی ها به احمدی نژاد و قاسم سلیمانی افتخار می کنند/ جهان هر روز با مشکل آفرینی یک عرب پناهنده در غرب از خواب بر می خیزد
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.