قدس آنلاین - یزد : فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ندوشن گفت : همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکرهای مطهر ۲ تن از لاله های گمنام دفاع مقدس در ندوشن تشییع و تدفین می شوند .

۲ شهید گمنام در ندوشن تشییع و تدفین می شوند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید رضا موسوی ندوشن با بیان این خبراظهارداشت  : بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه هشتم مرداد ماه ۱۳۹۵ در صدرآباد ندوشن مورد استقبال مردم قرار می گیرند و ساعت ۱۱:۳۰ ظهر با حضور گسترده مردم در میدان دکتر اسلامی وارد شهر ندوشن خواهند شد و سپس نماز جمعه در محل مسجد الغدیر این شهر با حضور پیکر مطهر این عزیزان نیز اقامه خواهد گردید .

وی  افزود : مراسم شب وداع این دو شهید بزرگوار در روز جمعه ۸ مرداد ماه همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق (ع) و بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد الغدیر ندوشن با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود و سپس پیکر مطهر این عزیزان به معراج شهدا در محل حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ندوشن منتقل خواهند شد و مردم شهیدپرور ندوشن می توانند از شب تا صبح جهت زیارت در این محل حضور بهم رسانند .


موسوی ندوشن تصریح کرد : پیکرهای مطهر این دو لاله گمنام در روز شنبه ۹ مردادماه ۹۵ مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۸ صبح از محل حسینیه علیاء ندوشن – خیابان امام حسین (ع) – بلوار حضرت ابوالفضل (ع) و سپس گلزار شهداء آغاز شده و در پایان به سمت تپه نور شهداء این شهر تشییع و آرام خواهند گرفت . همچنین اقامه نماز نیز در محل بلوار حضرت ابوالفضل (ع) ، روبروی پارک سرچشمه اقامه خواهد گردید .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ندوشن با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : همه ما مدیون شهدا هستیم چرا که اقتدار ، بزرگی و سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهداست و باید ادامه‌دهنده راه آنها باشیم‌

و ی خاطرنشان ساخت  : موجودیت ، استقلال ‌، اقتدار و امنیت ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون از خودگذشتگی شهدا دفاع مقدس ، مدافعان حرم و شهدای گمنام است . بنابراین وظیفه همه مردم و مسئولان تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدای عزیز است و از مردم همیشه در صحنه ، ولایتمدار و انقلابی ندوشن دعوت نمود حضور پرشور و گسترده‌ای در این مراسم معنوی و تشییع ۲ شهید گمنام داشته باشند

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.