انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آرژانتین طولانی تر از حد معمول شده و هیچ یک از گزینه ها به این پیشنهاد پاسخ مثبتی نداده اند.

چرا هیچ کس سرمربی آرژانتین نمی شود؟

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال آرژانتین به باور خیلی ها پر ستاره ترین تیم کنونی فوتبال جهان بوده است که در رقابتهای کوپا آمه ریکا نیز همه حریفان را به راحتی از پیش روی برداشت اما در فینال پشت سد دفاعی شیلی گرفتار شد تا مثل دوره قبل در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شود.

این شکست مثل آواری روی فوتبال آلبی سلسته بود. لیونل مسی از تیم ملی کناره گیری کرد. خاویر ماسکرانو نیز چنین تصمیمی گرفت و متعاقب آنها تاتا مارتینو نیز از سرمربیگری کنار کشید تا بحران تازه ای پیش روی فوتبال این کشور قرار گیرد.

بعد از این اتفاق گزینه های زیادی پیش روی فدراسیون آرژانتین قرار گرفت. دیه گو سیمئون مهمترین گزینه برای هدایت این تیم بود که به پیشنهاد فدراسیون کشورش پاسخ منفی داد. مارچلو بیلسا هم این پیشنهاد را نپذیرفت در حالی که خیلی ها گمان می کردند وی بعد از استعفا از تیم لاتزیو سرمربی آرژانتین خواهد شد.

اخیرا لاولپه،‌ پیشنهاد سرمربیگری خود را به فدراسیون این کشور داده است و پوچتینو سرمربی جوان تیم تاتنهام هم حاضر به سرمربیگری در تیم کشورش نیست.

در این شرایط فشارهای زیادی از سوی باند دیه گو مارادونا نیز وجود دارد و واضح است خیلی از مربیان بخاطر اینکه تحت فشار مارادونا و هوادارانش در فوتبال آرژانتین قرار نگیرند حاضر به پیشنهاد هدایت این تیم نیستند.

نامعلوم بودن وضعیت لیونل مسی هم موضوع دیگری است که نگرانی های زیادی را بدنبال داشته است. رفتن مسی شوک بزرگی به فوتبال جهان بوده و مشخص نیست چه تبعاتی را بدنبال خواهد داشت بر همین اساس مربیان مطرح این کشور ترجیح می دهند در شرایط کنونی هدایت این تیم را بر عهده نگیرند.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.