قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه‌برنامه‌های ایام شهادت رئیس مذهب تشیع، امام جعفر صادق(ع)، در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: ویژه برنامه ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) در 3 نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم شب شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 20:30 تا 22:30 روز جمعه هشتم مرداد ماه در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام محسن قرائتی پیرامون موضوع سبک زندگی جعفری به ایراد سخن می‌پردازند و در ادامه مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار به عزادرای و مرثیه‌سرایی در وصف آن امام همام می‌پردازد.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه روز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع)، خاطرنشان کرد: این مراسم پش از اجتماع عظیم صادقیون که از عرصه میدان شهدا و به سمت حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود از ساعت 10:45 تا 12:15 روز شنبه نهم مرداد ماه در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود و در این برنامه آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد پیرامون موضوع نقش امامت رئیس مذهب تشیع در تکمیل مکتب علمی اسلام به ایراد سخنرانی می‌پردازد و در ادامه مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) میثم مطیعی عزاداری و مرثیه‌سرایی در وصف ششمین پیشوای شیعیان می‌پردازد.
حسینی تصریح کرد: مراسم شام شهادت امام جعفر صادق(ع) هم از ساعت 20:30 تا 22:30 در صحن جامع رضوی بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام سیدابوالفضل طباطبائی پیرامون موضوع امام جعفر صادق(ع)، الگوی زندگی امروز سخنرانی می‌کند و در ادامه مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علی خوشچهره به عزاداری و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.
وی تأکید کرد: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران ضمن عرض ارادت و تسلیت به محضر نورانی ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های نورانی بهره‌مند شوند و امید آن داریم تا این افراد درس‌های خوبی از مکتب امام جعفر صادق(ع) در این مکان مقدس بیاموزند و بتوانند سبک زندگی جعفری را در زندگی خود پیاده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.