یک مسئول بلند پایه ارتش صهیونیستی اعلام کرد که «شاباک» با کمک تشکیلات خودگردان موفق به شناسایی محل اختفای «محمد جباره فقیه» مبارز گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس و به شهادت رساندن وی پس از درگیری هفت ساعته شد.

افشای همکاری تشکیلات خودگردان با تل آویو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، یک افسر بلند پایه ارتش صهیونیستی اعلام کرد که شاباک با استفاده از دوربین های های مراقبتی مصادره شده از فلسطینیان در مناطق دورا، یطا، سموع و ظاهریه و نیز دوربین هایی که به شکل ویژه به دست آورده بود، توانست محل اختفای شهید فقیه را شناسایی کند.

شاباک دیروز چهارشنبه توانست پس از شناسایی محل اختفای شهید فقیه با کمک اطلاعات ارائه شده از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین، منزل محل حضور وی را محاصره کرده و به سمت آن تیراندازی کند. شهید فقیه نیز به این تیراندازی پاسخ داد و در نهایت نظامیان ارتش صهیونیستی پس از درگیری 7 ساعته با این مبارز قسامی، منزل محل اختفای وی را با گلوله های ضد زرهی هدف قرار دادند که این اقدام منجر به شهادت وی شد و پس از آن یک بولدوزر بزرگ ارتش صهیونیستی منزل سه طبقه مذکور را با خاک یکسان کرد.

شاباک همچنین مدعی بازداشت اعضای تیم عملیاتی "دورا ـ صوریف" شد که زیر نظر شهید فقیه کار می کردند و رژیم صهیونیستی مدعی است که این تیم عملیاتی در اجرای عملیات قتل خاخام "میکی مارک" اسرائیلی و کمک به مجری عملیات برای مخفی شدن پس از اجرای عملیات دست داشتند.

افسر بلند پایه ارتش صهیونیستی اعلام کرد که شاباک با همکاری پلیس و ارتش صهیونیستی موفق به بازداشت اعضای تیم عملیاتی دورا ـ صوریف شد که مسئول اجرای عملیات یک ماه پیش "عتنائیل" بود که منجر به قتل خاخام صهیونیستی شد.

این افسر صهیونیستی در گفتگو با رادیو ارتش صهیونیستی اعلام کرد که عملیات تعقیب و پیگرد محمد فقیه عملیاتی پیچیده بود که بیش از یک ماه به طول انجامید و دهها نفر از عناصر شاباک؛ اعم از بازجویان و مسئولان ارتباط با مزدوران و تحلیلگران اطلاعاتی در آن مشارکت داشتند.

از سوی دیگر اسماعیل هنیه نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد شهید "محمد فقیه" از مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی این جنبش با حماسه قهرمانانه خود نشان داد که ملت فلسطین راه مقاومت را ادامه می دهد.

وی طی تماس تلفنی با خانواده این شهید فلسطینی از رشادت این شهید و جهاد و فداکاری های وی تمجید و قدردانی کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.