قدس ‌آنلاین- بیرجند: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی که با مشکل فروش محصولات مواجه هستند برای برطرف کردن این مشکل به بازارهای خارجی روی آورند گفت: در این راستا ما آمادگی داریم بستر و زمینه ورود آنها به این بازارها را فراهم کنیم.

واحدهای تولیدی خراسان جنوبی که با مشکل فروش روبرهستند حمایت می شوند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، عباس جرجانی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قاینات اظهار داشت: با توجه به کمبود شدید منابع آبی در سطح شهرستان و استان تمامی مسئولان واحدهای صنعتی و تولیدی باید در مصرف بهینه آب توجه و دقت کنند.

وی بیان کرد: هدف ما در سطح استان خدمت به جامعه صنعتی و تلاش در راستای رونق تولید است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی افزود: تمامی مدیران واحدهای تولیدی که با مشکل فروش محصولات مواجه هستند باید برای برطرف کردن این مشکل به بازارهای خارجی روی آورند و در این راستا ما آمادگی داریم بستر و زمینه ورود آنها را به این بازارها فراهم کنیم.

عبدالعزیز کریمی معاون صنایع اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: ما آمادگی داریم واحدهایی که با مشکل نقدینگی مواجه هستند و در سطح شهرستان به مشکل برخورد کرده‌اند با ارائه درخواست به کارگروه مربوطه در استان در کمترین زمان ممکن نسبت دریافت تسهیلات لازم برای برطرف کردن مشکلات آنان اقدام کنیم.

فرماندار قاین نیز در این جلسه گفت: مباحث اقتصادی و هم‌چنین مسائل، مشکلات و موانعی که در عرصه تولید داریم، منحصر به شهرستان و استان نیست بلکه این عارضه کل کشور و به ویژه استان‌ها و مناطق کمتر برخوردار و محروم را در برگرفته است.

بهمن کهن‌ترابی تصریح کرد: استاندار نیز بر مباحث عمرانی حل مشکلات واحدهای تولیدی و همچنین رفع موانع تولید در سطح واحدهای صنعتی و تولیدی استان تأکید دارند.

وی بیان کرد: همه مسئولان باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری که تأکید بر اقدام و عمل دارند با تعامل، انسجام و تلاش بستر و زمینه ادامه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را بیش از پیش فراهم کنیم.

فرماندار قاین خاطرنشان کرد: در حالی که مسئولان باید از حقوق مصرف‌کنندگان دفاع کنند یکی از اهداف نیز باید حمایت از تولیدکننده و رفع موانع تولید در سطح شهرستان باشد بنابراین برگزاری این جلسه مصداقی در راستای حل مشکلات تولید و واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان و ایجاد تعامل بین مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان و همچنین مسئولان بانک‌ها است.

کهن‌ترابی افزود: مدیران واحدهای تولیدی باید با ارتباط تنگاتنگ با مسئولان ادارات خدمات‌رسان و بانک‌ها، موانعی که در جریان امور اداری بین آنان وجود دارد ضمن رعایت قانون با رویکرد مثبت به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید پس از پشت سرگذاشتن بحران‌های زیاد در عرصه سیاست خارجی، انرژی هسته‌ای، تحریم‎های ظالمانه‌ای که فرآوری ایران بود، کاهش قیمت شدید نفت و دیگر مباحثی که در بحث سیاست داخلی و منطقه‌ای با آن روبه‌رو بود توانست به یک ثبات در عرصه‌های مختلف برسد و بتواند در عرصه اقتصادی ورود پیدا کند.

فرماندار قاین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال آخر دولت است و در این مدت چند سال دولت زحمات و اقدامات زیادی در حوزه‌های مختلف انجام داده است باید تدابیری اتخاذ شود تا اقدامات دولت در حوزه‌های اقتصادی به حیات مجدد واحدهای مولد منجر شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.