قدس ‌آنلاین- بیرجند: رئیس اداره امور نمایندگان شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری با بیان اینکه ۱۰۲ صندوق در کشور وجود دارد، گفت: سرمایه صندوق‌های حمایت از توسعه کشاورزی در کشور بیش از هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان است.

۱۰۲  صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی درکشور فعال می باشد

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، علیرضا رئیسی در جلسه مجمع عادی و فوق‌العاده صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر 102 صندوق در کشور شامل 32 صندق استانی، 7 تخصصی ملی، 4 منابع طبیعی و 47 شهرستانی وجود دارد که 7 هزار و 876 نفر حقیقی و 3 هزار و 77 نفر افراد مستقل عضو این صندوق هستند.

رئیس اداره امور نمایندگان شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گفت: خراسان جنوبی نخستین استان در کشور است که شبکه صندوق شهرستانی آن کامل شده است.

رئیسی با بیان اینکه سرمایه این صندوق‌ها در کشور بیش از هزار و 150 میلیارد تومان است، افزود: از این مبلغ 32 صندوق استانی اعتبار سرمایه  32 میلیارد تومان، 7 صندوق مادرتخصصی با سرمایه 23 میلیارد تومان، 47 صندوق شهرستانی 7صدم درصد از کل سرمایه را دارد.

رئیس اداره امور نمایندگان شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی محوریت صندوق‌ها را بر پایه بودجه دانست و گفت: یکی از برنامه‌های ما اصلاح اساسنامه ماده 8  شرکت‌های مادرتخصصی است.

وی با اعلام اینکه سرمایه صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی کشور بالغ بر هزار و 150 میلیارد تومان است، گفت: از کل سرمایه صندوق‌ها نیم درصد مربوط به صندوق خرد زنان است.

رئیسی با ابراز اینکه در خراسان جنوبی یک صندوق استانی، 11 شهرستانی و 3 صندوق خرد زنان وجود دارد که این استان دومین استان از نظر سرمایه در صندوق‌ها است.

وی اظهار داشت: 107 تشکل فراگیر و غیرفراگیر، 5 هزار و 397 عضو حقیقی و خانوار روستایی سهامدار در خراسان جنوبی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.