وزیر کشور گفت: دستگاه‌ها باید بسترساز اقتصاد مقاومتی باشند.

 استخدام دولتی دیگر نخواهیم داشت/ اقتصاد مقاومتی انجام چند پروژه و افتتاح آن‌ها نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم افتتاح فاز اول شرکت صنایع غذایی گهر لرستان، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یک ضرورت برای ما محسوب می‌شود و هیچ راه گریزی برای آن نداریم. 
وی با بیان این‌که «این اقتصاد برای ما اعتقادی، علمی، اقتصادی، حیاتی، امنیتی و با ارزش است.» ادامه داد: ما مورد هجمه اقتصادی از طرف دشمنان کشور هستیم و در این بین نیازمند تقویت اقتصاد که باید انجام گیرد. 
وزیر کشور با بیان این‌که «در حوزه اقتصادی ما باید رضایت مردم را بدست آوریم و این همان بخش سیاسی اقتصاد مقاومتی است.»، اظهار کرد: در بحث اعتقادی این اقتصاد چون رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند و رییس‌جمهور محترم نیز آن را یک تکلیف و وظیفه و مسوولیت برای ما در نظر گرفته باید حتما به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم. محور اقتصاد مقاومتی باید مردم باشند. اگر به تمام معنا آن‌ها را دخالت ندهیم قطعا به جایی نمی‌رسیم. 
رحمانی فضلی با بیان این‌که «اقتصاد مقاومتی به هیچ‌وجه انجام چند پروژه و افتتاح آن‌ها نیست.»  افزود: باید تمامی بعدهای این اقتصاد در جامعه فعال شوند. بعدهایی نظیر آموزشی، فرهنگی و اقتصادی. اولویت هر چند فعال کردن پروژه‌های نیمه‌فعال و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است ولی باید تمامی جوانب این اقتصاد در نظر گرفته شود. 
وی با بیان این‌که «90 درصد منابع مالی ما از طریق بانک‌ها تامین می‌شود»، گفت: استخدام دولتی دیگر نخواهیم داشت؛ چون ظرفیت نداریم و اگر هم وجود داشته باشد بسیار محدود خواهد بود. 
وزیر کشور تاکید کرد: با توجه به باز شدن فضای سیاسی، اقتصادی و ... پس از برجام برای کشور باید بتوانیم در حوزه اقتصادی جهش خوبی داشته باشیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.