حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای در محکومیت حملات قامشلی تاکید کرد، مبارزه با تروریسم فقط با صدور بیانیه‌ها و محکوم کردن آن کافی نیست بلکه نیازمند ریشه کن کردن فوری آن از طریق مسئولیت پذیری تمام کشورها و ملتها و نیز سازمان ها است.

حزب الله در محکومیت حملات قامشلی بیانیه صادر کرد؛ ریشه‌کن کردن تروریسم نیازمند مسئولیت پذیری همه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، حزب الله لبنان عصر امروز با صدور بیانیه ای در محکومت حملات قامشلی تاکید کرد، مبارزه با تروریسم فقط با صدور بیانیه ها و محکوم کردن آن کافی نیست بلکه نیازمند ریشه کن کردن فوری آن از طریق مسئولیت پذیری تمام کشورها و ملت ها و نیز سازمان ها است.

حزب الله در این بیانیه انفجار تروریستی در شهر قامشلی را که دهها شهید و مجروح بر جا گذاشت، محکوم و تاکید کرد که برخورد و مقابله واقعی با گروههای جنایتکار و اقدام روحانیون به ترویج تعالیم اسلامی می تواند ملت های جهان را به رهایی از این وبای کشنده امیدوار کند.

این حزب همچنین در بیانیه مزبور با خانواده شهدای این انفجار تروریستی ابراز همدردی کرده و شفای فوری مجروحان را از خداوند مسئلت نمود و بار دیگر کشورهایی را که در مسیر نادرست گام گذاشته اند به بیدار کردن وجدان خود برای نجات انسانیت خود و تمام بشریت فراخواند.

بیانیه حزب الله در حالی صادر شده است که روز گذشته بر اثر دو انفجار پیاپی در شهر قامشلی واقع در شمال سوریه، 50 نفر کشته و 170 نفر دیگر زخمی شدند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.