قدس آنلاین- تبریز: کارشناس حوزه گردشگری گفت: هم اکنون گردشگری حلال نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای توسعه یافته نیز مورد توجه است.

  گردشگری اسلامی مورد توجه کشورهای توسعه یافته قرار گرفته است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، وحید قاسمی در اولین کارگاه بین المللی برند، توسعه گردشگری و هتلداری اسلامی افزود: در حال حاضر حجم وسیعی از گردشگران دنیا را گردشگران مسلمان به خود اختصاص داده اند و از این رو کشورهای اسلامی و غیراسلامی برای بهره مندی از این فرصت به مقوله گردشگری حلال توجه ویژه ای دارند.

وی ادامه داد: گردشگری حلال زیر فهرستی از گرددشگری است که برای گردشگران مسلمان برنامه ریزی ویژه ای دارند و کشورهای ترکیه و مالزی در این حوزه گردشگری رتبه اول کشورهای مسلمان را به خود اختصاص داده اند.

این کارشناس حوزه گردشگری با بیان اینکه گردشگری حلال به طور مستقیم به باورهای مسلمانان توجه دارد، خاطرنشان می‌کند: این حوزه از گردشگری با توجه به باورهای مسلمانان به ارائه خدمات می‌پردازد و به نوعی می‌توان گفت گردشگری مسلمان پسند است.

قاسمی اظهار کرد: هتل حلال، حمل و نقل حلال، غذای حلال و پکیج تور حلال اجزای گردشگری حلال را تشکیل می دهد و غذا مهم ترین اصل در گردشگری حلال است.

وی همچنین گفت: یکی از راهکارهای جذب توریست در گردشگری حلال توجه به ارزش های مذهبی همچون موضوع رمضان است که در صورت توجه به این موضوع می توانیم از تعدا قابل توجهی گردشگر بهره‌مند شویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.